Citizen only deel 2

De NY0040 kan ook echt alles :+1:

3 likes

Gaaf horloge ook!

Mijn vaders Citizen. Deze heeft hij gekocht rond 1980/81 toen hij voor de spoorwegen begon te werken. Heeft jaren in de schuif gelegen en is niet meer aan de praat te krijgen. Ik hoop hem in ere te herstellen, maar dan gaat er waarschijnlijk een donor-horloge aan te pas komen.

8 likes

Eerder vandaag… Samen genieten van het zonnetje…:sun_with_face:

8 likes

:sunglasses:

18 likes

4 likes

Deze aangekocht.

@anon59165879HF nr. 2 met deze type wijzerplaat.
Had jij ook niet zo iets?

8 likes

Ik heb deze onlangs gekocht. Kon er wel een broertje van zijn…

6 likes

Prachtig! :heart_eyes:

2 likes

de enige die een beetje in de buurt komt is deze :point_down:

14 likes

Daily beater

7 likes

Dit ding heeft het toch voor elkaar gekregen m’n Casio te verdringen als klus-horloge :smile:

3 likes

Ah, hij zit gevangen, dat vind ik zielig. :sleepy:

3 likes

Wow, dat ziet er goed uit. Niet alleen handig voor tijdens het klussen​:thinking::wink:
Hierbij mijn Casio klushorloge. Inmiddels 14 jaar met de originele batterij :grin:

7 likes

Ik blijf dit soort reacties op dit horloge hilarisch vinden :grin: Er is weinig subtiels meer aan, dat moet ik wel toegeven.

Dat is ook wel te zien ja :yum: De geadverteerde “10 year battery” is niks aan gelogen dus!

2 likes

15 likes

Deze krijgt echt draagtijd, zit fijn, voelt goed.
Zijn verre seiko skx neef heeft meerdere pogingen bij mij gewaagd , deze waren keer op keer een verloren zaak. Dus voor mij is dit de absolute winnaar van deze twee neefjes.

12 likes

één van

twee :smiley:

23 likes

De twijfel slaat toe om deze te houden komt bij dat ik het geflipper een beetje zat aan het worden ben.

10 likes

Zoiets moois kun je in je hoofd toch niet wegfilteren eh, wegflipperen​:grimacing::face_with_hand_over_mouth:

1 like