Citizen only deel 2

Ik zou hem ook gewoon houden. Zo’n Bull is toch wel tof hoor :ok_hand:

2 likes

Wow Ludo, wat zijn ze gaaf hè!!!?

Laatst 2 van mijn speedy’s naast de 2 beautys van een topliefhebber, Citizen.Guy mogen leggen :ok_hand::blush:

6 likes

doe zoals ik,
ga voor de volledige set :ok_hand: :smiley:

18 likes

Wat een emotie​:cry::heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face:

2 likes

Mooie set maar dat wordt mij teveel van het goede😅

1 like

Lekker houden😉 echt een beauty👍

1 like

19 likes

20 likes

Ook hier een solide brok Citizen :grin:

16 likes

Ja…pffff…dat is helemaal een dik, zwaar… prachtig apparaat :ok_hand:t2::star_struck:

2 likes

Wat is ie stoer hè
Ik voel hier in Maarssen gewoon de energie van jouw jaloezie…
Geeft niets hoor Nils
Zo’n momentje hebben we allemaal wel eens :grin:

Of zit ik er helemaal naast en heb jij wel weer even de hele serie op de bovenste plank van je vitrine?

2 likes

Mocht iemand de CA7040 willen… De mijne is tot nog toe 3 x uit de doos geweest of zo.

11 likes

Ik denk dat ik eruit ben, ik ga voor deze

Is er iemand die een NY0040 (kan ook in een andere kleur) heeft met een wristshot met een pols van ongeveer 16cm. Dat is namelijk wel iets waaraan ik twijfel.
Of kent iemand een adresje waar de NY0040 in de omgeving van Utrecht te koop is. Zover ik weet is dat niet het geval.

8 likes

Pols van 16,5 cm

Gaat perfect. Lugs vallen mooi op de pols

Gewoon op Amazon kijken vaak scherpe aanbiedingen

6 likes

Hoe komt het,?

2 likes

Ik heb een 16,5-17cm pols. Zal niet verkeerd zijn voor je :sunglasses:

1 like

Bedankt @Igor en @W2them,
Ik ga de prijzen een beetje in de gaten houden. Wat is een beetje redelijk? Ik zie ze op chrono nieuw voor iets onder de 200. Deze was in Duitsland.

2 likes

Ja voor 195 in duitsland op rubber dacht ik… mocht je 1 op rubber kopen en je wil op staal laat je maar weten ik heb nog een stalen band op reserve liggen :grinning_face_with_smiling_eyes: succes alvast en hou ons op de hoogte!

Ja dat was hem ja. Die stalen band houdt ik in m’n achterhoofd, top.:+1:

1 like

Dit is gewoon enthousiasme van mij…ik vind het een prachtig horloge om te zien maar twijfel nog steeds of hij draagbaar is :grin: …de blauwe duiker van deze variant vind ik ook prachtig :ok_hand:t2::star_struck: