Citizen only deel 2

De zwarte of blauwe is wel wat makkelijker te vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha ja dat klopt, ook gewoon in Nederland. Die full Lume wijzerplaat zal wel een mooie toevoeging zijn aan de collectie. Ook echt wat anders, heb liever zo min mogelijk overlap in de collectie.

4 likes

Blauwe op rubber idd voor rond de 200€
De full lume op staal rond de 250€

Ik draag m gewoon eigenlijk niet. Ik pak toch vaak naar mijn zwarte horloges, merk ik. Hij draagt super, maar kan niet wennen aan het blauw… Gekke ik😅

1 like

Wat zijn ze duur geworden! :astonished: Een jaar geleden of meer kon je ze nog voor rond de €180 kopen.

1 like

18 likes

Kan gebeuren he :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zeker… Het is een super prettig horloge hoor. Ik sluit niet uit dat deze in het zwart nog eens terug komt. Of de zwarte PVD versie. Comfort en eco drive is top :ok_hand:

Ja ben je hem al beu? Ik “moet” nog 4 dagen wachten totdat ik de mijne mag dragen.

Al ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Serica die op mijn verjaardag geïntroduceerd zal worden… :upside_down_face:

Zeker niet… Maar ik merk dat ik gewoon niet zo vaak naar het blauw grijp :sweat_smile: maar heb het horloge nu op een zwarte rubberen band. Dat matcht wat lekkerder met de outfit :rofl::+1:

Denk overigens dat een zwarte canvas band ook top staat. Iemand nog een tip voor een goede doch betaalbare…?

4 likes

niet voor een lederen maar wat denk je van deze?

in mijn gedachte zou deze zeer mooi staan :thinking: :ok_hand:

1 like

Haha klopt. Die zat er in het begin juist op :wink: maar er moet iets zwarts op

5 likes

Online kun je nog hier voor een mooi prijs vinden:
https://www.lucasdivestore.com/nl/search/citizen/

1 like

Tippie van @SybrenAnne uit een ander topic.Doet het ook goed op horloges met blauwe plaat:

3 likes

Ja klopt, die zag ik ook. Ik ben alleen opzoek naar de full lume variant. Eventueel vroeg ik me af of er een adresje was waar die te koop was, dit zodat ik hem kon passen.
Bedankt voor het meedenken😁

Ik heb zelf een polsomtrek tussen 16,0 en 16.5 cm en voor mij zit hij erg goed. Hij draagt in ieder geval kleiner dan een Seiko SKX.

Ik heb er trouwens verschillende versies van, waaronder de full lume. Voor wat betreft de laatste: Ik vind de afleesbaarheid overdag voortreffelijk, maar 's nachts eigenlijk belabberd. Dat komt doordat dat er ook lume op de wijzers zit, waardoor het contrast tussen wijzers en plaat in het donker vele malen minder is.

1 like

Ja top! Zoiets zat ik ook te denken. Een mooie sailcloth of canvas. Past ook mooi op dit pilot-style horloge. Thanks

1 like

Heeft Siebel in Utrecht ze niet in de winkel liggen?! Zij verkopen/verkochten dit horloge online ook.

1 like

Hij staat niet op de website, wellicht even bellen, maar nu ik ervaringen hier op het forum heb opgedaan. Hoef ik hem niet meer perse te passen. Bedankt voor het meedenken👍

Is er een forumlid dat het ooit heeft aangedurfd een Citizen BJ2169-08E te kopen? Ik ben benieuwd naar de foto’s.

3 likes