Citizen only deel 2

Voor een vriend ben ik op zoek naar een skymaster achtige chrono. Hij heeft niet veel eisen, maar enkele wensen zijn;

• Niet te klein, ergens tussen de 41 en 44mm
  • voorkeur voor blauw
  • voorkeur voor lekkere volle chronograaf / wijzerplaat
  • goed waterdicht, liefst 200mm

Iemand nog een heel tof voorstel? Niet persé een voorkeur voor citizen maar ik heb m wel eens verteld dat ik erg te spreken was over de promaster serie :rofl: dus bijvoorbeeld een Casio Edifice of Seiko mag ook…

Alvast bedankt heren :+1:

1 like

Met die omschrijving is er best nog wel wat keuze, de “Blue Angels” serie zal dan best wel passen.
Hieronder een paar voorbeelden:

Deze, nu in het blauwe deel :wink:

JY8100-80L

7 likes

Dank mensen, hij is inmiddels geslaagd via HF. Zojuist een CB5000-50L opgehaald :+1:

8 likes

12 likes

https://www.youtube.com/watch?v=jP2AQYR3kMo

1 like

11 likes

vet:+1: :+1: :+1:

1 like

1 like

Zo bestelt, nu een paar dagen wachten. Iemand nog inspiratie voor bandjes?

5 likes

Sure!

Genoeg zo? :grin:

10 likes

Staal zowizo en wat nato :call_me_hand:

1 like

True! :ok_hand:

Hoewel leder of rubber ook prima werkt, zolang het maar niet te standaard is..(click me!)

1 like

Dit is top, groen staat goed.

1 like

Ik krijg een stalen band van iemand cadeau. Wel aftermarket, maar de originele band vind ik ook niet super.

Edit:

De zijkant van de band (geen idee hoe dit heet)

5 likes

Ja aftermarket is ettelijke malen beter :joy: hier ook allemaal op aftermarket gezet :ok_hand:

2 likes

Seconded!
Een stevige stalen mesh is mijn go-to als hij op staal gaat :+1:

1 like

Top dit, van alle combinaties screenshots gemaakt. Als hij binnen is ga ik maar is proberen. Hopen dat dat een beetje snel is😅

1 like

Zijn de springbars gewoon dunne? Ipv bij de skx. Ik heb nog een 2tal tropic die goed van pas komen dan.

1 like

Nee ze zijn dikker,

1 like