Citizen only deel 3

Japanse veilingsite. Zal dus ongetwijfeld wel wat btw, inklaringskosten en verzendkosten overheen komen. Maar dat maakt totaal iets van 25,-; nog steeds een koopje. :slight_smile:

1 like

91 zal ik ook zeggen. 81 is te vroeg voor 2854. Dat was een doorontwikkeling van 2852 langere batterij duur. Van 2 naar 4 jaar.

11 likes

Merci! :pray: Altijd fijn een wijze in ons midden te hebben :slight_smile:

Die rechts onderaan op jouw foto is ook erg interessant! Maar eerst de ontvangst van deze eerste even afwachten voordat ik met een vintage quartz collectie van Citizen eindig :sweat_smile:

Sidenote:
Dit is 1 van de 2 die al incoming zijn. Hieronder de ander. :smile:

3 likes

Is dat niet logisch? :thinking:

2 likes

Ah ja tuurlijk…ik bedoelde eigenlijk dat nieuwe modellen zoals de Tough of Fugo of zoiets de Orca niet kunnen overtreffen…zowel oude als de nieuwe :+1:t2::grin:

1 like

Dit was snel! Gisteren op de post gedaan en vandaag op de mat geland. Soms gebeuren er nog mooie dingen via marktplaats. :pray:

De Funky Solar tech monoblock has landed! :rocket:

Kwam zonder band en heeft wat krassen op het glas. Maar dat kan ik door de vingers zien aangezien de rest wel netjes op orde is. De lume stelt iig niet teleur. Grote blij :grin: :+1:

17 likes

15 likes

Nice… Gefeliciteerd :+1:t2::smiley:

1 like

nice inderdaad! origineel horloge met een leuke nineties vibe wat mij betreft

ik weet niet of het haalbaar is maar nieuw glas zou hem goed doen imho

1 like

Dat is wel de intentie. (Samen met de glas en kroon pakking) Het zal mijn eerste frontloader worden, dus het is wel een beetje spannend :slight_smile:

Misschien al voorbij gekomen, geupdate Promaster. Vind de witte versie wel wat hebben!

Maar nu deze in de collectie. Dus ja hebben we er nog één nodig!? Haha

10 likes

15 likes

18 likes

Ik was vandaag tegen sluitingstuin op een antiekmarkt in spanje. Heerlijk struinen kwam ik deE citizen chronograph tegen. Nog snek een foto mogen maken van de verkoper met de watch scanner. Daar kwam weinig uit. Ik ben best geïnteresseerd voor deze blauwe '80 uitvoering.

Heeft iemand meer info over dit leuke horloge en is het de moeite waard om van de week terug te gaan?


4 likes
3 likes

Dank je Jesus.

Ik ga er over nadenken om hem op te pikken.

2 likes

Additional information about the watch.
5 likes

Een Seiko? :thinking:

Mijn fout. Netjes gecorrigeerd
:pray:

13 likes