Citizen only deel 3

14 likes

12 likes

8 likes

Om de laatste 20 ook nog te verkopen, een beetje extra reclame in dit mooie gezelschap: De HF 2024 verjaardagskalender voor het goede doel, getekend door @Jurk. Volledige opbrengst gaat naar KWF. Bestellen kan via de webshop van Watch Fellows

De NB1050 vs de GS SGBX261: beter goed gejat dan slecht bedacht? Bijna exact hetzelfde ding als ik zo kijk :grin:. Alleen de wijzers en de lume wijken echt heel erg af.

8 likes

Prachtige Citizens hier, maar voor een fractie van een mooie Citizen kan je ook een prachtige kalender kopen
en een goed doel steunen,

1 like

20 likes

Ik zie deze Citizen Campanola (Astrodea) modellen hier weinig voorbij komen. Zijn er nog anderen die ze hebben, afgezien van de perpetual van @jacobus natuurlijk? Erg mooi model blijf ik vinden.

7 likes

Die hoort bij de mooiste horloges hier op het forum :+1:.

1 like

Ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens. “Hoort bij…”, niet “is dé…” natuurlijk. Over smaak enz.

1 like

was meen ik vnl Azië en de US. Deze kwam uit de US.

zo wordt je onbedoeld beroemd

1 like

Yep. Top aankoop, absolute aanrader (NB 1050)

Citizen In kerstsfeer.

7 likes

11 likes

Weet niet of het toegestaan is, maar ik zoek voor mijn horloge (2 posts hierboven) een extra linkje voor de armband. Heeft iemand deze heel toevallig liggen?

Gaat om deze band:

Kan natuurlijk een complete band kopen, maar probeer het eerst even hier.

Grt Certizen.

Hi mensen, even het resultaat van een combi van hobby’s

Benieuwd naar jullie reacties.

13 likes

Mooi. Wat schuiner fotograferen met meer diafragma geeft ook leuke resultaten, met meer diepte.

1 like

Zeer mooi :ok_hand:

2 likes

Die is nice, stoer horloge :wink:

1 like