HF-kalender voor KWF! ⭐️

Beste leden, zoals de afgelopen jaren wederom een actie voor het goede doel rondom de HF cartoons.

De gehele opbrengst gaat naar KWF.
Iedereen die meedoet houdt er geen cent zelf aan over. Alles ten faveure van de saamhorigheid (initiële reden waarom ik 5 jaar geleden ben gaan tekenen hier) op het forum en het goede doel.

Jaar 1: Stripalbum met daarin het hele jaar.
Jaar 2: Stripalbum met daarin het hele jaar.
Jaar 3: Het HF island in strip en puzzel. Wat een jaar was dat!
Jaar 4: Kalender met de leukste tekeningen van dat jaar.

Én dit jaar… een verjaardagskalender!!!
Kun je zelfs meerdere jaren gebruiken! Met 12 tekeningen van dit jaar, waaronder deze… de leukste / mooiste halen de kalender…

Hoe mooi is dat :ok_hand:. We bestellen er 300 en ons doel is deze allemaal uit te verkopen. Je kunt deze kalender ook blijven gebruiken, dus dat is top!

Tijdslijnen:

  • Eind november: kalender naar de drukker;
  • Bestellen kan tot half december;
  • Half december gaan we de kalenders naar iedereen versturen zodat deze voor kerst onder de boom kunnen liggen.

Bestellen
Elk jaar gaat weer een beetje professioneler.
Dit jaar kun je bestellen via een webshop van een HF lid en die zorgt voor de verdere afhandeling. Dat scheelt iedereen tijd en gedoe met PM’s. Je bestelt, betaalt en weet dat je er 1 (of meerdere) gaat krijgen.

De link naar de shop: https://www.watchfellows.nl/

Prijs
Moeten nog even een beetje rekenen, maar denk aan een prijs van rond de 20 euro inclusief verzenden. Waarbij dus de gehele opbrengst naar het goede doel gaat.

Dank alvast voor het meedoen en er weer gezamenlijk voor zorgen dat dit een succes wordt voor het 5de jaar op rij!

130 likes

Wederom een mooi initiatief en ik doe uiteraard weer mee!

2 likes

wellicht een optie om in de webshop ook een doneer item te verkopen? in de spirit van deze actie wil ik wel bijdragen aan het HF goede doel maar hoef niet persé een verjaardagkalender…

10 likes

Dat is geen geld. Bestaat er in de webshop ook een mogelijkheid om meer over te maken als extra donatie? Voorgaande jaren was dat mogelijk en dankbaar gebruik van gemaakt.

3 likes

afbeelding

Goed idee van jullie!! Dat lijkt mij geen probleem.

20 likes

Super dat het initiatief levende wordt gehouden op deze manier !

Ik doe dit jaar weer mee

1 like

:upside_down_face:

1 like

Toppers weer :+1:t2:

1 like

:tada::tada::tada::tada:

3 likes

I’m in!

Niet ik die hier 30 keer op klikte omdat ik dacht dat het een link was.

5 likes

Geweldig, doe zeker weer mee :smiley::+1:

1 like

Die link komt zsm! Kunnen hem nu wel al delen maar er staat mbt de kalender nog niks op. Gaan we aankomende dagen regen :grin:

4 likes

De actie die is weer begonnen
Er is een kalender verzonnen
Verjaardags, dit keer
Dus die kun je meer
Gebruiken dan eens, zeggen bronnen!

(Also, up)

7 likes

:honeybee:

1 like

Leuk, Jur! Ik doe weer mee! :beers:

1 like

Alleen als schoen de admin doet.
Dat gaat ie maar gewoon in die webshop zitten ofzo.

7 likes

Mijn functie is een beetje geëvolueerd merk ik. Eerst van Hoofd Enveloppen naar Chief Distribution Officer. Nu van CDO naar, naar wat eigenlijk? Ik vraag dit ook namens mijn zus.

Mij de administratie laten doen is een beetje hetzelfde als je vriendin laten inparkeren. Je weet dat het ergens misgaat maar het moet toch gebeuren. Sorry, ik had weer eens geen betere metafoor.

25 likes

Is je zus dan naar distributie gegaan? Ik vraag dit voor een vriend :thinking: :v:

I’m in :+1:

4 likes

Ja hoor! Deze komt d’r ook gewoon.

2 likes

Leuk. Ik zal hem bestellen.

2 likes