Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

De 124301. Sta al 2 jaar op de lijst maar mag nog niet zo zijn… IMG_8953

6 likes

I know… maar ik heb net een paar maanden geleden een nieuwe Nomos gekocht… :roll_eyes:

Yup! Erg mooi. Hier ook.
Zelfs de overweging (gezien ik ook al een andere moderne sub heb) een 2006 Rolex sub eruit te doen en deze eens aan de tand te gaan voelen.
Toch de generatie maar eens een Omega :+1:t2:

Verder op de hot list:
Cartier Tank Must large

1 like

Het was de 40mm die mij over de streep trok. Aanwezig genoeg om Panerai te zijn maar niet op een schreeuwerige manier.

4 likes

Ik hoop dat je hem de volgende keer dat wij elkaar zien nog hebt. Wil hem wel eens proberen.

1 like

Geen horloge maar een super mooie verjaardagskalender gemaakt door @Jurk voor het goede doel (KWF). Meer info in dit topic of meteen te bestellen via Watch Fellows

7 likes

Komend jaar maar eens kijken of ik deze weet binnen te slepen.

34 likes

De nieuwe Longines duiker…

:rofl::rofl::rofl:

Nee, absoluut niet.

Ik kijk naar een leuk project om op te knappen, waarvoor ik alle onderdelen op voorraad heb.
Net een bod gedaan. Wie weet kan ik 'm binnenkort als NA presenteren.

:worried:

18 likes

1 like

Nog altijd deze:

By far de aller aller mooiste duiker (naar mijn mening), en zeker op deze band.

8 likes

Doe ik met je mee! Ik zou deze weleens willen proberen!


:heart_eyes:

18 likes

No date een plus en die kroon ook heel mooi, de diameter vind ik voor mijn pols te groot dus ik houd het bij mijn eerste keus :slightly_smiling_face:

2 likes

3 likes

Adembenemend uurwerk! Klassiek en futuristisch in één. Iets om trots op te zijn :ok_hand:

1 like

Deze staat nu op de ‘gekocht’ lijst :innocent:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

35 likes

Deze, maar dat wordt nog even doorsparen

9 likes

Ah oke :slightly_smiling_face:. Ik heb recent zelf een astron gekocht dus ik ga mezelf dat niet aan doen :wink: