Gevoel is niet veranderd, portemonnee wel door vastgoed, dus zit in de koelkast.
Die Breguet… wat een prachtig horloge blijft het toch. Wat mij betreft de winnaar.
Ik heb 'm, de SARB035!
Heb ik al.
Deze spookt de afgelopen maanden door m’n hoofd, horloges weg doen en deze GADA? Al twijfel ik over 36mm, zou hem wel eens willen passen maar in de achterhoek zijn al die juweliers zo verrekte ver weg…
Ik zeg doen! (18,3cm pols). Oogt in Mijn ogen nooit te klein. Klassieke maat. Laat je niets wijsmaken over de 40mm. Leg de 36mm Explorer naast een nieuwe Sub en je begrijpt het. De proporties kloppen veel beter.
Thanks voor deze input! Erg mooi en prima in verhouding op jou pols, ik heb zelf 17,5cm pols dus dat mag helemaal geen ding zijn.
Enige waarom ik dat altijd denk is omdat nu naar een 39mm GS zit te staren en denk veel kleiner hoeft het ook eigenlijk niet maar denk dat dit vertekend.
Het zal misschien even wennen zijn maar de Explorer heeft ook wel een lekker gewicht. Volgens mij zo’n 122 gram. Hij voelt lekker solide aan en de sluiting vind ik heel mooi. Daarom voelt hij voor mij nooit te klein. Een GS is natuurlijk ook prachtig spul.
Niet mooi. Lijkt te groot voor mij, en de wijzerplaat is mij te druk.
Ik vind mijn 39 mm op mijn 16,5 cm pols ook fantastisch