Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Aan dromen geen tekort hoor. Gewoon geen specifieke op horloge aankoop gebied nu.

1 like

Al een tijd droom ik van een Globemaster met witte wijzerplaat.
Maar daarvoor zou ik mijn GMT ‘Great White’ moeten verkopen, en ik weet nog niet of ik daar mentaal aan toe ben… :slightly_smiling_face:
Maar wat is ie fraai!

26 likes

Ik spaar voor een Grand Seiko spring drive automaat. Welke precies, daar ga ik pas dieper over nadenken als het geld klaar staat :smiley:

1 like

Ik ga voor deze

11 likes

Deze vind ik al een tijdje zo mooi maar lastig te krijgen bij de AD.( Sta wel op de lijst eindelijk maar kan zomaar nog een jaar duren)
Twijfel al een tijdje om hem toch bij de GD dealer te halen mijn streven is om hem met mijn verjaardag te hebben as februari.

5 likes

Bescheiden genoeg enkel deze op dit moment. Verder is de collectie even goed zoals ie is

7 likes

Ook in de Champagne versie erg mooi. :+1:

1 like

Recent de kleuren babyblauw en bloesemroze toe kunnen voegen aan mijn bescheiden collectie en ik vind het voor nu welletjes. En als er een nette Junghans Max Bill Chronoscope op mesh langskomt hap ik toe.

11 likes

Persoonlijk vind ik de mesh niet comfortabel. Maar wel een hele goeie keuze. Is een horloge waar ikzelf veel plezier aan beleef.

1 like

Ik ga niet ontkennen dat deze keuze primair op looks is gebaseerd en imho het meest recht doet aan de Bauhaus-vibe van het horloge. Met andere mesh en beads-of-rice banden kan ik overigens prima uit de voeten - is de mesh van Junghans anders dat 'ie voor jou niet comfortabel is?

Het is mijn enige mesh, en ik wil het ook zo houden. Ik vind hem nogal onflexibel, en schuren aan de zijkanten. Ook die sluiting is belabberd.

BoR is veel flexibeler, en heeft zo geen scherpe kanten.

Op grijs staat het horloge in dezelfde vibe.

En eigenlijk een bandenslet, je kunt er heel veel kanten mee op.

12 likes

Ik wijk toch even van mijn doel af om even een vrolijk uitstapje te doen naar een Oranje Nomos Club Campus, met antraciet bandje en deployment clasp.

12 likes

Momenteel deze Chiqo

15 likes

Die deployment staat ook nog ergens op het lijstje voor mijn nomossen. Ze zien er strak uit, ik heb er echter nog niet veel over gelezen of gezien. Ze zouden er eens een review over moeten schrijven.

16 likes

Ik twijfel.

(Met fixo-flex, geloof het of niet)

(evident zonder fixo-flex)

17 likes

Deze Alpina zou ik graag een keer in fysieke vorm willen zien.

17 likes

Hoe is je gevoel nu? Ik vind dit ook echt een schitterend horloge, ik vind het goud met groen top!!

De witte. Emaillen wijzerplaat. Wow.
En mijn andere wens houd ik geheim. Helaas niet meer in productie en zeer zelden aangeboden. Maar als … HAP!

8 likes

Longines Spirit Zulu Time
L3.802.5.53.6

*op de foto met lederen band.

22 likes