Ben je hier echt naar op zoek?
@Otje
Yes, maar ik wacht rustig af tot er een mooi exemplaar op mijn pad komt. De meeste 2254’s die worden aangeboden zijn behoorlijk afgeragd.
Dat geloof ik! Ik kan die maat ook prima hebben. Ik vind de properties van de 36mm iets beter kloppen.
Zag hem vanochtend ook langskomen op Instagram; gaaf ding
Alleen die scheve schakels van de bracelet vind ik altijd wel een beetje een afknapper; alsof er iets mis gegaan is bij de productie
Ja, eens. Maar ik denk dat dit heel cool is op zwart rubber. Ben benieuwd, staat op de lijst in ieder geval
Ik ben niet van plan om op korte termijn iets te kopen, maar als ik deze tegen kom… misschien zonder dag aanduiding nog mooier…
Christopher ward The Twelve in glacier Blue 40mm
Prachtig horloge maar nog even geduld, de problemen met hangende datum zijn nog steeds niet van de baan.
dan wacht ik een jaartje of wat…
edit: heb via de website een berichtje gestuurd hoe ze dit aanpakken
Voor wat betreft modern; de nieuwe 39mm LLD.
Maar ik heb nog vele vintage referenties die voorrang krijgen
Die is prachtig inderdaad. Ik vind Panerai best een gaaf merk, maar het staat me een beetje tegen dat het (op papier in elk geval) van die knoeperts zijn.
Ze horen wat aan de maat te zijn, maar 42mm gaat erg goed. De 40mm vind ik te klein.
Ja echt heel gaaf deze! Pas geleden voor het eerst om de pols gehad. Die wijzerplaat is zo ontzettend gaaf! Het effect is echt heel mooi gedaan. Lijkt bijna alsof de golfjes op de plaat echt bewegen. Ook de schitteringen op de golfjes zijn heel mooi. Echt een horloge waar je naar kan blijven kijken.
Alleen het prijskaartje hè… toch een hoop geld!
Ik moet ze eens passen, nooit eerder gedaan eigenlijk. Die van @Rolopalooza vind ik ook supertof, die is volgens mij ook iets bescheidener van formaat.
Ja inderdaad, in zou graag als laatste horloge binnen een jaar of 20 een GS zoals deze hebben. Niet de deze uiteraard maar met een wijzerplaar in deze stijl. Ik vind hun wijzerplaten ook echt prachtig gedaan maar ik vind het prijskaartje ook hoog. Ik heb maar een gewone job, vrouw, kind en een huis om te verbouwen. Vele zeggen dat het er ooit wel van komt en dat het het waard is maar daar ben ik niet zo zeker van. Deze is bij ons nu te koop voor 10k dacht ik. Dat vind ik echt heel veel geld ook om het gewoon aan een horloge te geven hoe graag ik horloge’s ook heb en zie vind ik dat heel veel geld. Je moet natuurlijk ook naar je levensstandaard kijken he, met een normaal loon vind ik dit al heel veel geld