Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Ja, is echt te dik maar de look is super.

3 likes

@Rutg3r Mooi ding, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Gaaf ding, idd. Doet me denken aan een model dat, ik denk, een jaar of twee geleden tijdelijk is gemaakt, door Squale. Maar dan met de kroon op 4.

Edit: oeh, 17mm is wel dik. Maar wel stoer ding!

2 likes

Ja de marina militare maar deze heeft (als je goed kijkt) wél cijfers etc op de bezel, dat vind ik een stuk fraaier. Maar ik blijf het een beetje raar vinden om met zo’n stempel op je horloge rond te lopen van iets waar je helemaal niets mee te maken hebt :sweat_smile: zo zag ik laatst een mooie 2002 voorbij komen in het groen maar die was voor de boswachters (incl zegel), dan haak ik ook af :upside_down_face:

2 likes


:stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ja maar dat is niet van een groepje militairen/boswachters o.i.d. :wink:

2 likes

Goedemorgen alllen!

7 likes

Huh heb je de bezel-insert eindelijk vervangen of is dit een oud fotootje van een andere 14e :sweat_smile:

1 like

Oude foto :sweat_smile: :rofl:.

Ik had Rutg3r beloofd vandaag mijn GMT om te doen, maar ik kwam op kantoor en zag dat ik klakkeloos mijn Matic had omgeslingerd!

Deze dus :joy:

6 likes

Oei, daar zal ie niet blij mee zijn!
Crying-hard GIFs - Get the best GIF on GIPHY
Nou ja, morgen nieuwe poging? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Komt nooit :rofl:

1 like

Wat? Als in: je gaat nooit meer die GMT dragen? Heeft de Matic 'm voor goed op de tweede plaats gezet? :astonished:

1 like

Oooh, nee hoor. Uhm, jawel… Eigenlijk wel :joy:.

Maar ik ga hem sowieso nog steeds dragen. Alhoewel ik me ook aan het oriënteren ben op een 1521. Maar daar ben ik nog niet over uit. Anders ga ik binnen 2 jaar van 0 naar 4 horloges. :sweat_smile:

2 likes

Dat valt enorm mee, geloof mij :joy:

4 likes

Daar zal mijn vrouw anders over denken. :sweat_smile::joy:

3 likes

Dan moet ze maar eens met die van mij praten :laughing:

1 like

rookie-numbers

1 like

Pohhhhhh das een mooie.

( wat is er met je bezel?)

1 like

Thank you! Bijna net zo mooi als die van jou :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Die is blootgesteld geweest aan plotselinge hoge temperatuurverschillen. Hierdoor zijn er lumendots uit m’n bezel gevallen! Maar netjes opgelost door Gnomon!

5 likes

Was je in een oven in slaap gevallen?

1 like

Haha wie heeft je dat wijs gemaakt, die dingen vallen er ook gewoon uit bij 1x niezen :sweat_smile: de mijne in 20cm diep water op kamertemperatuur, als je kijkt op C24 missen ook bijna al deze modellen 1 of meerdere stipjes :laughing: maar zijn allemaal wel ‘zo goed als nieuw’ :speak_no_evil:


#lumedot-gate

6 likes