Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Buongiorno!

Ja, ze hebben natuurlijk een glansrijke geschiedenis en dit is inderdaad en natuurlijk het gezelligste topic van het forum. (als we een eigen categorie willen, dan moeten we net als Rolex voor elke Squale een eigen topic aanmaken. Zoals Squale 1521 only. Doet het groene gedeelte ook en je weet wat ze zeggen, beter goed gekopieerd dan slecht bedacht)

Bij mij was het esthetische datgene dat mij trok in Squale. Eigenlijk niet eens het merk maar de looks van mijn GMT. Ik was en ben nog steeds, gewoon verliefd op dit horloge. Hierdoor ben ik me wel gaan verdiepen in het merk. Want ik was nog groen, wist nog niks van de wondere wereld van horloges en wilde deze keer geen plak/modemerk meer. Vorig jaar ben ik dan ook lid geworden van het forum en in dit topic terechtgekomen (Deel 1, nog wel).

Nou ja, de rest ging eigenlijk vanzelf en door het forum, waarvan veel van jullie een soort reisgenoot van me zijn geworden. :joy:

Dus bedankt voor deze gezellige reis tot nog toe en we zijn er nog niet, want HFLE 2024! :grimacing:

Waar het dus op neerkomt, is dat mijn liefde gaandeweg dat ik me meer verdiepte in het merk en ermee in aanraking kwam door deze mooie community, en de medewerking aan de HFLE, gegroeid is. Ik ben zeg maar in de relatie gegroeid :joy:.

Enfin, genoeg gelul, fototijd!

9 likes

Ik weet niet wat retail was, maar ik kom de nieuwe Squale net tegen voor 2300 ekkies. :flushed:

https://www.leboncoin.fr/montres_bijoux/2462489144.htm

2 likes

:scream: was zo’n 1200 toch?

2 likes

Haha nog geen €1100 :wink: wel zonder tax volgens mij

Maarja vragen staat vrij hè :sweat_smile:

1 like

Er staat er ook nog 1 voor 2500 :flushed:

NA😁

Ik ben al best lang verliefd op dit horloge. Tijd niet meer aan gedacht maar de laatste weken kwam hij weer in m’n gedachten dus nu toch gekocht.

Ben er heel blij mee. Voelt zeer solide en hij heeft mede door de jubilee best wel een lekker bling gehalte. Perfect maatje ook vind ik zelf.

Klein minpuntje al wel: de cijfers op de bezel zijn slecht afleesbaar, iig nu zonder daglicht,
Hadden ze beter dezelfde kleur als de indices voor kunnen gebruiken. Verder helemaal top en veel waar voor je geld

10 likes

:star_struck: Gefeliciteerd met deze prachtige NA! Dat is een dag eerder dan verwacht :joy::joy:.

Ja, op Jubilee is hij gewoon het vetst!

Geniet er ‘volle bak ambiance’ van!

Ps.: het aflezen van de cijfers op de bezel vergeet je snel genoeg. Mits je ze niet gebruikt, natuurlijk. Zoals ik :sweat_smile:.

Dank je wel!

En nee gebruik de bezel ook nooit dus is verder geen breekpunt voor me. Viel alleen wel meteen op.

1 like

En dan alle topics van Squale in oranje🟠 Rolex heeft tenslotte ook zijn eigen kleurtje

2 likes

Hoppa, Arancia! :tangerine:

2 likes

Lekker heur!!

1 like

Goede avond heren, en van harte gefeliciteerd met de n/a @Rutg3r blijft een mooi horloge.

Heeft iemand de nieuwe l/e al besteld? 20 stuks zag ik.
Moet zeggen dat ik hem wel heel geslaagd vind!
Wat vinden jullie ervan?

7 likes

Kijk, prachtige GMT. Tja die cijfers op de bezel. Op foto lijkt dit mee te vallen. Gelukkig weet je waar de wijzer staat toch!?

GMT voor de sfeer dan maar!

Is het al April? :joy:

8 likes

Huh waar komt die vandaan?

Edit: al gevonden, 45 van gemaakt 20 voor de vrije verkoop. Wel leuk die kroon ‘gewoon’ op 3 een keer :wink:

Maar:

‘The MASTER MFO model was created specifically upon request for the Multinational Force and Observers (MFO).

The Multinational Force and Observers is an international peacekeeping organization that has been overseeing the terms of the peace treaty between Egypt and Israel since 1982.’

Mèhh

2 likes

Als 1521 wel wat voor mij geweest :sweat_smile::joy:

Heel tof :star_struck:

1 like

Is dit weer met zo’n heel dikke kast :thinking:15 mm. ofzo ?

Nog ietsjes dikker zelfs, 17mm :worried: zou hem om die reden ook niet aanschaffen.
Maar de overal “look” vind ik wel geslaagd.

2 likes

Ja, is echt te dik maar de look is super.

3 likes

@Rutg3r Mooi ding, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Gaaf ding, idd. Doet me denken aan een model dat, ik denk, een jaar of twee geleden tijdelijk is gemaakt, door Squale. Maar dan met de kroon op 4.

Edit: oeh, 17mm is wel dik. Maar wel stoer ding!

2 likes