Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Continuing the discussion from Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4) - 4068 van Kleine_gup_in_grote_oceaan.

Previous discussions:

1 like

Het vorige topic maar even doortrekkende, met ook vooral aandacht voor de strap:

Gedachten over de nieuwste samenwerking?
image

13 likes

Buongiorno amici.

Super gaaf horloge, mooie afwerking en op een of andere manier klopt bijna alles eraan.
Ik zeg bijna omdat ik toch een klik mis met de mijne. Denk dat ik hem iets te “dik” vind.
Maar het is echt wel 1 van de mooiste squale’s die ik gezien heb na de AWco militare en de Galeazzi.
En wat bandjes betreft staat hier bijna alles op👌

16 likes

Tja dit dus :point_up:

2 likes

Deel 5 alweer, dus dan ook maar weer een foto.


Mogguh Squalistaas :smirk:

24 likes

Voor die dikte zou ik ook huiverig zijn inderdaad.

2 likes

Woah, deel
5 GIFs - Get the best GIF on GIPHY
alweer! :partying_face:

Buongiorno, Squale famiglia! :coffee:

10 likes

:point_up_2:

Ik trok de deur achter me dicht in deel 4!

2 likes

Deze strap staat ‘m ook top :ok_hand:

2 likes

Thanks :+1:…ehhh grazie mille :wink:

2 likes

Ik denk dat ik ook maar iets van groen- en nato- achtige straps ga aanschaffen. Ik denk dat die kleur wel bij mijn GMT past.

2 likes

Ja dat staat altijd wel tof.
Dit is een Erika MN die had ik nog liggen, erg fijne banden .
Deze is al drie jaar oud en nog steeds prima.

2 likes

Goeiemorgel, altijd gouden uurtje hier :v:t3:

18 likes

zeker weten :+1:

Ik ben er buitengwoon happy mee. Maat past goed en draagt licht door het titanium.
Verder buitengewoon mooie dial.
Uurwerk loopt alleen wat hard. Afwijking per dag valt wat tegen. Gelukkig nooit te laat ergens :grinning_face_with_smiling_eyes:.

2 likes

Het is dan ook een prachtig stoer horloge en ik ben zelf ook altijd een liefhebber van titanium.

Tja het toch maar om een paar seconden, hoop ik ?
Gisteren mijn laatste aanwinst ( diver-down) ook gemeten. Deze loopt echt heel netjes.


Anders even na laten regelen.

4 likes

18 likes

Buon pomeriggio Skûwàlisti! :upside_down_face:

Beetje druk, waardoor even wat minder op HF maar (uiteraard!) wél met de Squale Matic ‘Thalassa’ om de pols.

… tjonge deel 5 alweer, lekker bezig! :beers:

16 likes

Wat loopt ie? Lijkt bij Squale toch een beetje ‘geluk hebben’ te zijn :man_shrugging:t2: heb een super squale die tussen de 0 en +2s/d loopt, een 7 jaar oude 1521 die telkens exact 0s/d loopt maar ook een 1545 GMT die eerder richting de +15s/d gaat. Vind toch wel dat ze (m.n. bij de duurdere modellen zoals een Palombari) daar wat meer aandacht aan mogen besteden.

2 likes

Hij ligt uit elkaar hoor!

11 likes