Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

De discussie wordt voortgezet vanaf Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6) - 4076 van TagEd.

Eerdere discussies:

1 like

Ja, ben de eerste! :partying_face: :partying_face: :partying_face:

Edit: goed, ik had net het volgende gepost. Maar dat gaat nu natuurlijk niemand meer lezen!
Dus nog maar effe 'n keer. :joy:

Party Gif - IceGif

Jongen, maak die jongen nou niet helemaal onrustig!

Ajjjj, te laat!
Oh Bother GIFs | Tenor

Ja, hoor! Zucht… :roll_eyes:

Haha, maar leuk, KGIGO! We gaan met z’n allen in de kroeg hier, een nieuw horloge uitzoeken voor je! :partying_face: :beers: Uiteraard mag je 'm wel zelf betalen! :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik weet nog wel een héle mooie Astron voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan. Da’s een horloge met een topafwerking waar je geen omkijken naar hebt, 't loopt altijd en ook nog eens op tijd. Your everyday dream watch:sunglasses: oh en ik accepteer de DW dan wel als gedeeltelijke betaling! :joy:

2 likes

@Tijdspraak Onee wat heb ik gedaan?
Alvast mijn excuses hiervoor of juist niet :joy::laughing::joy:

Laat maar zien wanneer het er is!

Voor nu, de GMT om de pols:

17 likes

Guys, @VriesKou, @TagEd, @junior

Lullie makeme heelmaal gjek!

@junior jij had jouw DW niet weg moeten doen. De Astron staat niet op mijn lijstje. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En iets anders dan de Astron, heb jij niks meer aan te bieden, toch?

Ik denk dat ik in de sfeer van het duiken blijf… of een Chrono.

Dat maakt het ook lastig. Ik heb voor het eerst het hele trio compleet.

3 likes

Weer lekker bezig :+1::hugs::beers:

2 likes

8 likes

:rofl:

En toch beginnen m’n vingers te jeuken om met folie in de weer te gaan. :joy:

2 likes

Hahah iets prachtigs!
Nee een tijdje geleden heb je ons iets gevraagd waar veel reacties op kwamen en daar ging het fout…

:sunglasses:

1 like

:exploding_head:

1 like

Doe nou niet jongen is slecht voor de waarde! :joy:

2 likes

:joy:

1 like

Ben heel benieuwd! :+1:t2::grin::camera_flash:

Haha, jij probeert KGIGO een flipperaar te maken, net als jij! :wink:
Máár ik kan me nog herinneren dat hij heeft gezegd dat:

• de GMT nooit gaat, want dat was de eerste grote Squale liefde;
  • de HFLE natuurlijk al helemaal niet gaat, aangezien KGIGO aan de wieg stond van dit model;
    Blijft over de Thalassa. Maar ook daar was KGIGO echt helemaal wild van én wat ga je, als je alleen deze verkoopt, in godsnaam voor beters kopen, met de opbrengst?
    Dat schiet natuurlijk niet écht op. Kan bijna alleen maar minder worden… :person_shrugging:

YARN | Quite the predicament you're in. | Cruel Intentions (1999) | Video  gifs by quotes | bb903f0a | 紗

3 likes

Ja, Ed. Dat klopt allemaal als een zwerende vinger…

Ik denk dat ik zo maar eens ga freubelen. :grimacing:

2 likes

Je mag me altijd bellen, als je nog advies of steun nodig hebt, met deze lastige kwestie, he! :grin:

2 likes

Als tip van @TagEd moet ik me vraag hier in de gezellige kroeg stellen in plaats van in dit zombietopic :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik twijfel al een tijdje… niet over een 1521, dat snappen de meeste hier wel denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye: en die gaat er zeker komen.

Maar over blasted of polished? Zeker in combinatie met de ‘nieuwe’ bracelet. Die polished vind ik erg mooi en een squale mag van mij wel flink shinen.

Voor de kast ben ik wat minder sceptisch maar vooral voor de full polished bracelet… heeft iemand al ervaring er mee?

Benieuwd naar de mening van jullie kroegtijgers!

5 likes

Ik heb denk ik onder een steen geleefd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Polished, want ik vind een sunburst wijzerplaat gewoon mooier op een 1521. Daarnaast

Vind ik ook wel! :sunglasses:

Weet niet wat we onder ‘nieuw’ moeten verstaan maar deze: Steel bracelets for 1521 || Squale Official Website :smiley:

1 like