Ik noem het zelf een honest malfunction of the tool. En waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Uiteindelijk gaat het erom hoe het wordt opgelost en dat is zeer netjes te noemen.
Jeetje, zomaar heb ik keuzestress… Welke Squale ga ik uiteindelijk omdoen? Heb nu nog steeds de Matic om.
Ik ben ook ontzettend blij dat m’n GMT terug is, maar wil hem eigenlijk niet uit de folies halen.
Dan blijft de HFLE me ook nog eens aanstaren.
Moeilijk hoor…
Oef, dat deed pijn…
Ja wadan als je er met smart op hebt gewacht gelijk afpulken en rocken maar als de lol er in de tussentijd vanaf is gegaan (en dat kan ik me hélemaal voorstellen dat heb ik ook wel eens ineens) nu 3 foto’s maken en weg ermee
Ik ben heel de tijd aan het refreshen maar zie nog niets in het blauw?!
Whahahaha, omdat ik emotioneel nog niet zover ben.
Zou wel een mooie toevoeging aan het horloge potje zijn.
Samen met de DW eruit, wat bijleggen en dan 1 ander ervoor terug.
Dan heb ik dus een upgrade en de HFLE.
Maar welke?
Kløte zaadje dat je hebt geplant… Ik ga er even over nadenken of ik dat zou willen en wat ik er dan voor terug zou willen.
Bedankt, maat! Not…
Nou je wou toch bijvoorbeeld een keer zo’n Sinn 103 chrono
Edit; of zo’n bronze 1521, of een zwarte of die zwart/gele 2002, of een keer een Tudor BB58/Pro bijvoorbeeld. Zo veel leuks!
Dat zeg je goed!
Mijn interesses zijn inmiddels al verschillende andere kanten opgeschoten. Een Hanhart lijkt me ook dik. Of een Doxa, of toch nog een Squale…
De hobby is soms best vervelend.
Dat dus!
Ook goed jonge koop je toch lekker zo’n 417 ES bijvoorbeeld
Of zo’n
met zo’n zielig urenwijzertje
Heb nog een leuke pepsi 2002 voor je maar dat kunnen die satéprikkers van jou misschien niet aan
luxe problemen, gewoon bovenaan je lijst beginnen!
… 't is ook een fraai trio!
Lekker man, de GMT ook eindelijk weer om de pols kan enne nu blijft de smurrie hopelijk wel in de inleg zitten. Dat was toch wel een beetje een misser van ons lievelingsmerk.
Stiekem ook de mooiste.
Vind ik.
Hier laatst nog een nostalgische bui, niet vaak dat ik een horloge een soort van mis. Maar ja, kijk dan!
Nog 4 postjes en de kroeg gaat sluiten!
Oké 3 nog dan
Aan ome @TagEd de eer als recordhouder van deze editie
Ik zie dat ik ook teveel praat
En dat @junior al te lang geen Squale heeft
PS @Kleine_gup_in_grote_oceaan, het gaat helemaal vanzelf hè. Even geduld bij zo’n nieuw topic enzo. @system regelt het allemaal …
Jongen, maak die jongen nou niet helemaal onrustig!
Ajjjj, te laat!
Ja, hoor! Zucht…
Haha, maar leuk, KGIGO! We gaan met z’n allen in de kroeg hier, een nieuw horloge voor je uitzoeken voor je!
Uiteraard mag je 'm wel zelf betalen!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Squale only, aka de Squale Kroeg (Deel 6) (Deel 4).