Keuzestress!!

De Australische Squale! Waarom? Het is de mooiste van het clubje , LE en Green Dial

2 likes

Breur, ga je me nu ook al buiten de kroeg om, de kop moe maken?? :rofl::sweat_smile::crazy_face:

1 like

Gup, 8k zeg gewoon wat ik vind :sunglasses: maar je kan me toch gewoon negeren? :rofl::rofl:

2 likes

Hier zou de keuze ook een van de Squales zijn

4 likes

Squale

Maar de 1545 is echt heel gaaf.

3 likes

Then

:rofl:

Ow ja, @Patrick1, zo gaat dit dus ook in de

Squale kroeg

Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Een en al gezelligheid. :rofl:

4 likes

Ik zit nog niet op het squale keuvel level van de kroegtijgers , kom maar net kijken maar vind het ook leuk om te lezen

3 likes

Nou, je doet anders aardig mee!

3 likes

:point_up_2:

1 like

Patrick, ik zou persoonlijk voor een 1521 gaan, is wel een echte duiker ,eigen look en veel keuze met de Specials en LE erbij…
Misschien moet je eerst nog eens uitvinden wat je precies wil., duiker field casual kleur dial met of zonder datum, GMT en het belangrijkste je budget

2 likes

Ik had me al een beetje ingelezen hahaha!

Ik ben er helaas nog steeds niet uit en door inmiddels ontvangen kerstgeld is de keuze alleen maar groter geworden.

De Citizens zijn afgevallen… maar daarvoor zijn er andere bijgekomen :wink:

Mijn keuze gaat nu vallen op 1 van de volgende horloges:

Of 1 van de eerder getoonde Squales dus… nog steeds benieuwd naar jullie mening

4 likes

Klopt maar ik kan de tijgers soms niet helemaal volgen … :woozy_face: is ook een beetje gemakzucht denk ik :sunglasses:

3 likes

De Oris, de andere zijn saai…

:partying_face:

2 likes

Ik duik Chrono24 weer op :wink:

1 like

Je komt met weer 4 andere :sweat_smile:

Maar als Oris ook mag:

Of iig deze kastvorm

Seiko uiteraard:

Niet origineel maar wel gaaf:

5 likes

Slaap er een paar nachtjes over… mag best een week zijn is mijn ervaring, verzamel fotos lees reviews bedenk wat je wil en remember wat je 1e ingeving, gedachte is want dat is belangrijk.
En dan nog kan het na 2 maanden zijn dat je er anders over denkt, dat is de hobby…
Zo een Oris is ook gaaf! Maar 43mm is niet echt klein dus bedenk wat je polsmaat is

Is titanium

2 likes

Alles Oris en Longines zich ook gaan mixen in de game, dan kan een Doxa Sub 200t ook meedoen. :rofl:

4 likes

2 likes

Ja die kastvorm pakt me dus gewoon niet helemaal en dat heb ik gevoelsmatig ook met die 1521…

2 likes

Ja dit vind ik dus wel echt waanzinnig mooi

2 likes