De discussie wordt voortgezet vanaf Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7) - 4049 van Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7) - 4049 van Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Eerdere discussies:
#2nd
Hahaha, not fair… Keukenprinsess!
Ik heb in iedergeval het licht nog netjes uitgedaan en de deur achter me op slot gedaan in deel 7.
We vissen achter die keukenprinses aan
Ben je hier ook tegenop gewassen @junior ?
Ze noemen me ook wel de Gordon Ramsay van Almelo
Back to the future move huh!?
In het eerste bericht iemand citeren met iets uit het derde bericht.
Plaatje voor de sfeer!
Ja, die heeft wel een poffertjes porem. Met zijn poeder sugar coated haar.
Dat doet ie knap inderdaad
Daarom offer ik me maar op en smikkel ik ze op
Shit, man, deel 8 al weer! Heb ik helaas even gemist, de inwijding van een nieuw deel van de Squale kroeg. Druk met verjaardag van m’n middelste dochter vieren. Ze wordt woensdag 15. Maar we vierden het vandaag. Héél vol huis. Maar zeer gezellig.
Haha, niks mis mee, toch?!
Nou, een Seamaster trek ik net wat beter dan de zoveelduizendste Speedmaster.
Nee. Ik heb geen poffertjespan. Er is soms wel een poffertjeskraam in 't dorp, als ik ze daar even ga halen telt dat dan ook?
Het ziet er wel smakelijk uit trouwens!
Ik had de krant nog niet opengeslagen …
Leuk toch! Woensdag nog een keer maar dan in besloten kring? Lekker man, meerdere dagen cadeautjes. Vond ik vroeger ook zo fijn.
Gefeliciteerd alvast!
Deze komen ook maar gewoon uit de magnetron hoor
Echt lekker is anders, maar prima te pruimen met wat poedersuiker
Hmmm, ik heb nog zo’n gietijzeren poffertjesplaat.
Ik doe toch iets verkeerd.
Ja, woensdag gaan we sowieso nog even lekker uiteten, met ons gezinnetje.
Thanks, mannen!
O.k., en nu loop ik naar boven en ga ik, eindelijk, weer 'ns een haaitje om de pols doen!
Even een eerste ‘zomaar plaatje’ in deel 8 …
… maar ûh, we zitten natuurlijk allemaal op een leuke polsfoto te wachten van dit unieke moment! Morgen is het vast te laat. Dan zit er weer een Tag Heuer om de pols.
Nou, vooruit! Ik wil natuurlijk niet dat mensen hier slapeloze nachten van hebben!
Enne,
ja, dat weet je natuurlijk nooit!
Welterusten, iedereen!
Da’s trouwens best een lekkere foto Ed!
WOW…
Thanks, man!
Slaap lekker, mannen!