Ook hier is het bijna bedtijd.
Trusten mannen!
Ik ben nog even aan het mijmeren over de jongste van dit stel …
Ook hier is het bijna bedtijd.
Trusten mannen!
Ik ben nog even aan het mijmeren over de jongste van dit stel …
Mogguh Squaleistas … effe van de sneeuw genieten hier, maar ben snel weer terug - plaatje voor de sfeer.
Veel plezier daar!
Lekker man! Geniet ervan
Heb je die nog?
Moge mannen!
Moge Kleine Gup, vraag, komt je NA nog of heb ik iets gemist?
Mogguh maat!
De winkel had hem niet fysiek op voorraad, toen ik hem bestelde.
Als het goed is, komt hij vandaag of morgen bij de winkel aan en dan komt ie mijn kant op.
Okay dus hij zit er gewoon aan te komen…
Je geduld wordt wel op de proef gesteld hè
Zo, en hoe!
In eerste instantie kwam het mooi uit, want daardoor kon ik nog in onderhandeling over een brushed bracelet.
Die wordt normaal niet los verkocht, maar door m’n order van het horloge kon ik hem erbij ritselen.
Maar ik zal niet ontkennen dat ik niet ongeduldig ben.
Heb jij de 2001? Ik ging een beetje door de modellen van Squale heen en toen viel me dit model op. Maar is er alleen een LE van? Geen reguliere versie?
Fijne week iedereen.
Edit: Maar ik zal niet ontkennen dat ik WEL ongeduldig ben.
Goedemiddag Skûwàlisti!
Dat ziet er lekker uit! Ik zou bijna zeggen ‘hals- und beinbruch’ maar zo te zien zit je in een Franstalig skigebied. Dus ik beperk me tot ûh amusez-vous dans la neige.
Ik heb 'm nog niet en inderdaad het is (alleen) een limited. Wat ik zo leuk vind is de treffende gelijkenis met het origineel. Ik vind het een erge toffe uitvoering, die momenteel hoog op mijn to do list staat.
Enige wat ik nog moet ervaren is hoe deze ‘Heritage’ op mijn pols ligt. Ik ben nu een Von Büren kast van 42 en 44mm gewend als het Squale betreft en dat draagt top. Deze 2001 heeft én een andere kast en is 40mm als ik me niet vergis. Dat gaat dus echt anders dragen.
Als ik de kans krijg ga ik ik hem even ergens passen.
Ik koop deze zeker niet op de gok, zoals ik dat vaak wel doe …
Zo, dat ziet er goed uit! En zo zie je maar, zelfs op de piste staat de haai z’n mannetje!
Kan ik me helemaal voorstellen!
Helemaal waar! Goede reden om 'm keertje in het zuiden des lands een kop koffie te gaan doen, bij de vrienden van Q!
Zeker!
Maar dan moeten ze wel tijd hebben, 't is vaak druk druk … ik heb overigens helemaal geen haast en kom ook nog wel eens in Amsterdam. Daar kan ik evt. even bij AWCo naar binnen lopen. Te zijner tijd maar even kijken wat het handigst is en wie 'm heeft liggen.
En als 'ie nergens (meer) verkrijgbaar is dan toch maar weer ‘op de gok’, ergens een als nieuw tweedehansje met de kop eraf. De eerste staan/stonden al te koop op UF.
Hij lijkt nieuw ook nog te bestellen. Kan 'm in m’n mandje doen, bij Squale.ch.
Blue bezel oogt frisser, en de dial lijkt dan optisch iets groter en meer in verhouding