Klopt, deze is nog gewoon verkrijgbaar. Ook nog gewoon bij verschillende AD’s binnen Europa (en daarbuiten). Weliswaar een limited maar kennelijk geen hardloper. Ik ken speciale uitvoeringen die binnen een week uitverkocht waren.
Op dit moment wil ik nog helemaal niks (ja, ik wil de 2001 wel even ergens gaan passen), want zoals je weet één in is één eruit en ik ben nog niet klaar met de Matic.
Ik snap je vraag niet. Wil je weten welk bandje het beste staat? Waarom plaats je niet even duidelijke grote foto’s ipv. kleine schermprintjes? Ik zie nl. nauwelijks verschil zonder leesbril. Als het over ‘welke bronzen uitvoering’ gaat kan ik je niet helpen. Beide zijn niet mijn kopje thee. Ik heb niks met brons. Ja leuk, voor op het dak van een kerk of een standbeeld …
Oké, van deze twee zou ik de bovenste kiezen. Heeft ook met de oranje wijzer te maken. Dat hoort (wat mij betreft) een beetje bij de 1521. Verder zijn beide niet helemaal, of eigenlijk helemaal niet, mijn smaak. Maar dat had ik al geschreven.
Zeker. Nou ja, het is ook wel een beetje een speciale kastvorm, terwijl de Von Buren case natuurlijk, bij iedereen die Squale ook maar een beetje kent, op het netvlies staat. Maar vind 'm wel heel gaaf! Dus ik zeg
Ja, dat lijkt me dus heel vermoeiend.
Ik hou gewoon lekker wat niet in de weg ligt en soms, als ik echt langere tijd iets leuk vind, koop ik iets bij en dan héél af en toe, kan best een paar jaar tussen zitten, verkoop ik 'ns wat, als het echt te gek wordt, qua aantallen. Geeft heerlijk rust!
Voor mij nummer 1. Nummer 2 klopt voor mij niet helemaal of zo…
Ja, ik heb ook nog nooit een groene gehad. Dit zou ik wel gaaf vinden.
Maar ja, niet zomaar iets dat ik effe tussendoor koop.
Nou ja, heel eerlijk: ik heb net de zomervakantie geboekt en ik vind 6,5K voor een horloge, hoe mooi ik het ook vind, gewoon heel veel geld. Maar wat in het vat zit… Er komt sowieso nog wel 'ns zoiets.