Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik denk dat ik die van mij polished laat. Ik wil het gedeelte met het logo zo laten, zoals het is. En ik ken mijzelf. Dan ga ik net zo lang en verwoed door, totdat het lukt.

Maar ja, ik kan het maar 1x goed doen. Maar niet meer als het al een keer fout is gegaan. :joy:

3 likes

FTFY … :beers:

Ik ken de ‘ik ga door’ drang! Heb het zelf ook. Met Scotch-Brite durfde ik dit wel aan. Dat is meer lucht dan poetsdraadjesflubbertjes. Gewoon rustig in een rechte lijn poetsen et voila, het resultaat mag er best zijn. Vind ik. Met schuurpapier was dit niet gelukt, zonder het logo plat te schuren.

10 likes

Thanks! :beers::sweat_smile:

En die wil ik dus helemaal ontzien, wat niet gaat lukken, natuurlijk. Want ik kan er njiet in rechte lijnen omheen brushen, zeg maar.

Dus dan laat ik het maar.

1 like

Oh ja, kennen we deze al?
Wie is die @fredpanarai1 eigenlijk … :thinking: :joy: kennelijk ook een Squale liefhebber! Hoe leuk is dat.

Mijn eerste gedachte: Afplakken. Ik heb er gewoon overheen gepoetst zodat het niet gepolijst (glimmend) blijft. Heb de hele sluiting, ook de zijkanten gepoetst. Smaakdingetje.

6 likes

Ninja!

1 like

En wat voor een … :sunglasses:

giphy

3 likes

Maar niet snel genoeg, want m’n schrijffout was al gecorrigeerd, voordat jij jouw aanvulling had gepost. :joy:

2 likes

Enfin, ik ga even de tafel dekken. Het eten is bijna klaar.

Vanavond Andijviestampot, met uitgebakken Pancetta blokjes en schnitzels van een of ander Zuid-Limburgse klooster. :man_shrugging:t4: Zelf gepaneerd natuurlijk! :sunglasses:

3 likes

Tja had ook mijn andere alias kunnen gebruiken W.A. van Buren maar dat zou zo doorzichtig zijn. Maar eigenlijk een of andere onverlaat die te pas en te on pas ineens opduikt in een topic. Nog eentje dan, geschenk van een gierige sjeik uit qatar :wink: Kreeg er ook een leerbandje bij :smiley:

een van de 6 is op dit moment in revisie, want ja onderhoud moet je plegen bij je horloges :smiley:

9 likes

Ik zou het wel weten😉

12 likes

Ik heb hem er toch maar weer even vanaf gehaald. De oranje Summit staat Matic een stuk beter, vind ik. De zwarte ‘racing’ vind ik wél top!

11 likes

Hey Ferry, had jij die Matic al? Ik hou het ook allemaal niet bij, hoor. :sweat_smile:

4 likes

Wie wel?!
Hij koopt elke week een horloge erbij … :sunglasses:

Oh enne Ferry reageert pas als je hem er even bijhaalt, door hem te taggen: @fredpanarai1. Hij heeft het nl. erg druk met zijn thematopic enzo. Toch Ferry :joy: … ûh, of je al een Squale Matic hebt? We houden het niet meer bij.

4 likes

Met het mes op mijn strot zou ik toch de eerste kiezen, maar dan wel met een andere band. (dingetje van mij, sorry :wink:)

2 likes

Dat heb je goed gezien :wink:, daarnaast mag ik van Assie niet te vaak de kroeg in. Heb moeite met maat houden :smiley:.
Of ik een Matic heb, geen idee moet ik eerst ff naar de loods en alle Squale’s doorspitten :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Deze weer ‘s om de pols, Super!

En - met dank aan deze foto’s van Chronofactum - ik denk dat ik de mesh maar ‘s moet inruilen voor die gepolijste band…

12 likes

spit-take-laughing

De nieuwe stalen banden zijn top!
Vind ik. :wink:

PS @Patrick010 kan je laten zien hoe jouw glimmert gaat glimmen met een gepolijste band. Zet je zonnebril maar vast op. :sunglasses:

6 likes

Doen! Kiek 'm shinen

14 likes

Ja, dit staat (nog) beter.

13 likes

Potjandorie dat is een fraai exemplaar 🫶🏼:four_leaf_clover::ok_hand:t3:

4 likes