Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Het is een 1521 die probeert om een Matic te imiteren. En dat is best geslaagd!
Toch @Royce? :wink:

4 likes

Is een prachtig horloge, maar wel echt te shiny for my liking hoor.

1 like

Wijzerplaat met dit soort indexen was ook te vinden in de Onda-serie 1521s.
NA Squale 1521 Onda Pink - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het  forum voor liefhebbers van horloges
Hier een archieffoto van de mijne. Moet ik ook weer 'ns uit de horlogekist vissen om een keer te dragen.

7 likes

Daar ging het niet alleen over mbt. het vergelijk met een Matic, maar inderdaad dat soort indexen zie je vaker. Ook op de 2001 trouwens … :heart_eyes:

Dat zou ik zeker doen!
De zon is weer gaan schijnen en daar past een kleurrijke Onda prima bij. :beers:

3 likes

En daarom zou zo’n polished band er precies goed bij passen, qua lekker nog meer over the top.

Maar het wordt al een stuk sportiever met een andere band. Hier de zwarte geheime 1521.

Vooruit, de blauwe ook dan.

Ik vind ‘m heel geslaagd!

13 likes

keep-a-secret

8 likes

Ik zal er ook ‘s ‘n Summit tegenaan houden, kijken hoe dat staat #staytuned.

4 likes

Ik ook wel :smirk:

2 likes

Oftewel, ik ben gewoon, doe maar zwart :wink:. Of maak ik nu reclame voor koffie :grin:

1 like

Lekker! Doe er nog maar eentje. Zwart graag, idd! :coffee: :grin:

Ik merk dat ik naar de Onda vooral neig, als het echt lekker weer is. En voor mij mag er
toch nog wel minstens een graadje of 15 bij. :thermometer: :sunny: :sunglasses:

Heb jij nou allebei?
Ja, op een (rally) tropic zien ze er ook erg goed uit!

2 likes

Goedemorgen Squalist!

Er is een pakketje met GLS onderweg en ik weet niet welke. :joy:

Mijn schroevendraaier is vanuit DE, met DHL verstuurd en nu weet ik niet of dat hier is overgedragen.

Mijn MM wordt met Royal Mail verstuurd en ik weet niet aan wie het in NL wordt overgedragen (van wat ik heb begrepen van @junior, is dat PostNL) en daarbij heb ik nog geen bevestiging van verzending ontvangen.

Maak er in ieder geval een mooie (werk)dag van, lieve vrienden!

Plaatje voor de sfeer!

9 likes

The Suspense GIFs | Tenor

Sterkte vandaag, amigo!

3 likes

Moge, zie ik nu allemaal nieuwe modellen langs komen? :thinking:
Maar wanneer gaat Squale een 1521 of Matic Gmt maken? Tis nl wel handig als ik in Curaçao ben dat ik weet hoe laat ik naar Nederland moet bellen

1 like

Zijn er meerdere pakketjes onderweg dan ?

1 like

Solly niet goed gelezen

1 like

Tijdsverschil is 5 uur later in NL! Nu kun je een normaal horloge om naar Curaçao en extra geld uitgeven! Graag gedaan :sunglasses:

Wanneer ga je? Wij zijn ook weer aan het kijken om daarheen te gaan, in mei of november!

Siiii, dos! :upside_down_face:

2 likes

Hmmm, er zijn natuurlijk al een 1545 GMT en een Sub 39 GMT. Die laatste staat bij mij ook nog op 'n long list van horloges die ik misschien nog wel 'ns zou willen hebben.
Squale Sub-39 GMT Vintage SUB-39GMGR Test
Anyways, ik kan me voorstellen dat 2 GMT’s in het programma wel genoeg is, voor ze. Maar dan, je weet het nooit, met Squale! :person_shrugging:

9 likes

Goedemorgen mannen! :coffee:

13 likes

zonder twijfel de bovenste. Kleur van de bezel past beter. Raampje om het datumvenster ziet er meer afgewerkt uit, uurmarkeringen vind ik veel mooier en de wijzer kloppen gewoon beter bij het horloge!

1 like

Ik ben het helemaal met je eens!

1 like