De hier afgebeelde is idd ook erg mooi, in het groen!
Ik ben er al uit wat het is… Ik had ook een Ring Solar panel besteld en die is nu onderweg.
Spanneeeeeend! Houd ons op de hoogte!
Ohja en goedemorgen kroeg.
Hier geen Squale om vandaag, dus jullie zullen het moeten doen zonder polsfoto van mijn kant.
Oh… Maak je mij blij met een dooie mus
Dacht dat die trage Marina eindelijk je kant op kwam…
Heel gaaf. Welk model is dit? Die kende ik nog niet.
Dit is 1 van de 2 secret Squale 1521 modellen, van Tom @Chronofactum. Er is dus een zwarte en een blauwe, waarbij alleen de wijzerplaat verschilt.
UPDATE BESTELLING MM!!
Net een mail gestuurd en het pakketje is vanuit Squale Zwitserland, met DHL onderweg naar de verkoper. Dus het duurt nog wel minimaal een paar dagen voordat het bij mij aankomt, gok ik.
Top bedankt… Maaruhhhhhh… Nou weet ik nog niks . Zijn die dingen nog te bestellen? Waar en hoe? Wie wat wanneer?
Hèheeeeeeeee…. Dat werd tijd.
Maar goed nieuws!
Sorry, ik dacht dat ik onderstaande vraag ermee had beantwoord.
Het is al een “oud” model en al 2 jaar (dacht ik) beschikbaar…
Prachtig horloge!
Thanks!! Erg gaaf ding.
Helaas is de blauwe ‘sold out’.
De Schroevendraaier set en de Ring Solar Charger zijn binnen. Nu nog enkel de Squale Buckle en Squale zelf die nog moeten binnenkomen.
Saaie bedoeling
Nu nog dat horloge haha
Word je toch helemaal gek van?!
Ja en nee!
Ja, want ik ben ongeduldig! En alweer op zoek naar een volgende, omdat hij nog niet binnen is.
Nee, want ik wist dat zij een levertijd van 4 tot 28 dagen hanteren en ik heb verder goed contact met de verkoper, die mij netjes op de hoogte houdt. Het enige waarvoor ik moet opletten als het binnenkomt, is een vroegtijdig kwijlsessie van mijn pickle.
1 down, 1 more to go!
De Squale Buckle is binnen!
Jeez… dat had sneller gekund
Had inderdaad gekund, maar ik wist natuurlijk waar ik aan begon en hoopte dat ik hem misschien toch nog vóór oud en nieuw zou binnen hebben, op basis van mijn bestelling op 27 december. Maar dat was ijdele hoop!