Ik draag - naast af en toe een verdwaalde Astron - voornamelijk duikhorloges, van diverse pluimage, en ik ken er geen die beter op mijn pols ligt dan het ‘Von Büren’ kastontwerp van de 1521. De 1521 draagt zelfs ook net iets fijner dan een Matic. Dat verschil is verwaarloosbaar want de kast heeft natuurlijk nagenoeg hetzelfde ontwerp.
Ik heb overigens zelf wel de prettigste draagervaring met een rubberen band. Dat heeft denk ik vooral met het gewicht te maken. Maar, staal is wél erg mooi! Enne … wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Yep die ervaring deel ik compleet met je. Nou moet ik zeggen dat ik staal nog niet eens zo minder vind zitten dan rubber op de 1521. Misschien komt het omdat het totaal gewicht toch wel wat minder is in vergelijking met de Matic?
Hier de Matic op staal, met een beetje overgewicht …
NB Op rubber weeg ik 'm van de zomer wel! Nu geen zin om de band te wisselen. Misschien dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan zin heeft om de Thalassa even op de weegschaal te leggen.
Ik zie het al, ik ga de Matic never op staal dragen
De Ocarat komt wel een blasted bracelet bij maar de 1521 en Matic liefst op rubber.
180 gram is bij mij een no go