Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

classic-turntable-weiner-dog

Fijne zondag!

3 likes

Goedemiddag, deze mooie zondagmiddag!

Ik hoop hem de komende week binnen te krijgen. Eta (bij verkoper) staat op (over)morgen, want ze hadden dit model niet fysiek op voorraad.

Zo is ie toch wel heel vet hoor, met die lumen zo opgelicht. :star_struck:

:joy::joy: Ik moet bekennen dat die verkoop toch wel even pijn deed en dat ik ook deze toch nog op m’n netvlies heb en blijkbaar houd.

Nieuw, online. Maar ook die Turtle Padi (maar is weer blauw) in het blauwe gedeelte trok m’n aandacht. :sweat_smile:

Ik zag online ook een spb051j1, dat mijn aandacht trok.
:scream:

:shushing_face::zipper_mouth_face::no_mouth: Uhm ja, daar lijkt het wel een beetje op ja. Maar je weet wat ze zeggen over smaak hé. Eerst 7x proberen, voordat je echt kunt oordelen. :joy::joy:

Maar ik denk dat ik stiekem op het juiste aanbod van een spb105j1 of 207j1 aan het wachten ben.

4 likes

Ik bedoel van wie moet je jezelf terugfluiten :joy: :crazy_face:

Kan jij ons vrouw ff bellen?

4 likes

Oooh, hahaha… Begrijpend lezen hé. :rofl:

Stuur de nummers maar per pb. :joy::joy:

Ik kwam net een (volgens mij) verkrachte Squale bracelet tegen, aangeboden voor retail. (plus opslag?)

Volgens mij was hij ooit polished. :scream:

2 likes

spit-take-laughing

2 likes

Goede middag allen! Lekker aan de Fristi in dit speel-/milf-paradijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Ieder zo z’n ding hè op de zondagmiddag :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Middag wissel :shark:

Draagt stiekem lekkerder dan de Seamaster. Niet door vertellen :see_no_evil:

6 likes

What happens in de Squale kroeg, stays in de Squale kroeg! :sunglasses:

5 likes

Ben het roerend met je eens! :innocent:

Ik draag - naast af en toe een verdwaalde Astron - voornamelijk duikhorloges, van diverse pluimage, en ik ken er geen die beter op mijn pols ligt dan het ‘Von Büren’ kastontwerp van de 1521. De 1521 draagt zelfs ook net iets fijner dan een Matic. Dat verschil is verwaarloosbaar want de kast heeft natuurlijk nagenoeg hetzelfde ontwerp.

Ik heb overigens zelf wel de prettigste draagervaring met een rubberen band. Dat heeft denk ik vooral met het gewicht te maken. Maar, staal is wél erg mooi! Enne … wie mooi wil zijn moet pijn lijden. :sunglasses:

3 likes

Mooi zeg! Welk type is dit?

3 likes
3 likes

Dat staat op de wijzerplaat … :wink:

Deze: Klik.

EDIT: @Pjottski was me voor. :wink:

4 likes

Yep die ervaring deel ik compleet met je. Nou moet ik zeggen dat ik staal nog niet eens zo minder vind zitten dan rubber op de 1521. Misschien komt het omdat het totaal gewicht toch wel wat minder is in vergelijking met de Matic?

2 likes

Gelijk even de proef op de som genomen. Toch wel een aardige jump in grammen:

6 likes

Hier de Matic op staal, met een beetje overgewicht … :joy:

NB Op rubber weeg ik 'm van de zomer wel! Nu geen zin om de band te wisselen. Misschien dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan zin heeft om de Thalassa even op de weegschaal te leggen.

4 likes

Dat is toch wel zo’n 15% zwaarder vergeleken met de 1521 op staal. Niet niks

2 likes

Dat zal ook het verschil in draagcomfort verklaren.

2 likes

Ik zie het al, ik ga de Matic never op staal dragen
De Ocarat komt wel een blasted bracelet bij maar de 1521 en Matic liefst op rubber.
180 gram is bij mij een no go

1 like

Ben ik niet helemaal met je eens, de Matic is toch wel een stuk zwaarder en dikker.

Ik heb de Matic ooit met rubber gewogen, zoek het even op.

Edit: 134 gram op rubber (dus ca. +30% t.o.v. een 1521 op rubber en de stalen banden wegen ca. 50gram)

2 likes