Ja het was zeker een grappig horloge hoor. Zo dun als een postzegel, en alsnog 20atmos. Alleen om heel eerlijk te zijn, vond ik de afwerking van de dial maar zo-zo. Als je een beetje inzoomt zie je het wellicht zelf ook al. De indices waren best bekrast en waren met Italiaanse flair op de dial geplaatst. Kast vond ik daarentegen wel erg goed gebouwd. En nogmaals, zo dun als Willeke Alberti in de jaren '60, dat is toch schitterend.
Gefeliciteerd met de aanwinst! Ik krijg opeens trek in watermeloen. Weet niet waarom…
Nou ja, ik heb de HFLE-versie van precies dit model en ben er zeer tevreden over en volgens mij nog 99 anderen met mij. Tegelijkertijd, als ik moest kiezen tussen deze 1545 en een 1521, zou ik voor die laatste gaan. Zeker als je die nog niet hebt. Weet even niet zo wat jij op dit moment in de collectie hebt.
Edit: Ah, hey die heb ik (ook). Misschien wel die van jou. Nou ja, een bijzondere natuurlijk, maar dus een 1521. En da’s toch wel een super fijn en leuk model! Maar nogmaals, niks mis met een 1545. Zeker niet de huidige, zoals door jou getoond.
Goede zondag morgen kroegje, laatste tijd druk gehad met opstarten in het nieuwe jaar dus weinig langs geweest. Genoeg te lezen weer in de kroeg.
Lekkere binnenkomer hoor @Petteflet , prachtige Squale. En groen is momenteel trending hier in de kroeg. Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf.
En speciaal voor @junior nog even een paar plaatjes uit het archief aangezien ik vandaag dee bb58 925 weer omgeslingerd heb.