Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Ja het was zeker een grappig horloge hoor. Zo dun als een postzegel, en alsnog 20atmos. Alleen om heel eerlijk te zijn, vond ik de afwerking van de dial maar zo-zo. Als je een beetje inzoomt zie je het wellicht zelf ook al. :face_with_peeking_eye: De indices waren best bekrast en waren met Italiaanse flair op de dial geplaatst. Kast vond ik daarentegen wel erg goed gebouwd. En nogmaals, zo dun als Willeke Alberti in de jaren '60, dat is toch schitterend. :smiling_face_with_three_hearts:

Ex 2020

Ex 2020

Dankjewel! :grin: Ik geniet al met volle teugen. :clap:

11 likes

:joy:

2 likes

Beetje muziek erbij voor de zaterdagavond? :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst! Ik krijg opeens trek in watermeloen. Weet niet waarom… :watermelon: :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou ja, ik heb de HFLE-versie van precies dit model en ben er zeer tevreden over en volgens mij nog 99 anderen met mij. :blush: Tegelijkertijd, als ik moest kiezen tussen deze 1545 en een 1521, zou ik voor die laatste gaan. Zeker als je die nog niet hebt. Weet even niet zo wat jij op dit moment in de collectie hebt.

Edit: Ah, hey die heb ik (ook). Misschien wel die van jou. Nou ja, een bijzondere natuurlijk, maar dus een 1521. En da’s toch wel een super fijn en leuk model! Maar nogmaals, niks mis met een 1545. Zeker niet de huidige, zoals door jou getoond.

3 likes

Welkom en veel plezier ervan :wave::+1:

1 like

Ik zeg even niets…

De HFLE is hier op gebaseerd en dat vind ik een fijn dragend horloge!

2 likes

16 likes

Buongiorno Squalevrienden! :coffee:
Fijne zondag.

14 likes

Goede zondag morgen kroegje, laatste tijd druk gehad met opstarten in het nieuwe jaar dus weinig langs geweest. Genoeg te lezen weer in de kroeg.
Lekkere binnenkomer hoor @Petteflet , prachtige Squale. En groen is momenteel trending hier in de kroeg. :grin: Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf.

En speciaal voor @junior nog even een paar plaatjes uit het archief aangezien ik vandaag dee bb58 925 weer omgeslingerd heb.:grin:

Edit: al een idee wanneer je mm binnenkomt KGIGO?

12 likes

Goede Oris morgen

7 likes

Goeiemorgen Squale fans! :shark:

16 likes

Moge blasted Lume Gup

1 like

Ja daarom dus, maar poh wat mooi zeg :sweat_smile: :ok_hand: zou wel eens geld kunnen gaan kosten :laughing:

Zoals die mm200 :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar van wie? Die schuif je zo weer door toch, nu heb je de smaak te pakken :joy:

Wees welkom! En gelijk een mooie uitvoering :+1:

3 likes

bob-anakshie

4 likes

Goedemorgen jufvrouw Jannie :laughing:

5 likes

Goodmorning!

14 likes

Same to you sir. :tophat:

15 likes

Geen Squale op het moment, maar wil de kroeg wel een fijne zondag wensen :slight_smile:

En als je goed kijkt, zie je op de achtergrond een teckeltje :joy:

14 likes

classic-turntable-weiner-dog

Fijne zondag!

3 likes