Hahahaha, ja uhhhh… Is gewoon server uitbreiding ![]()
Digitale uitbreiding inderdaad haha
Heel nice! Fraaie 1521je! Congratulazioni! En welkom in de Squale kroeg, waar het bier altijd rijkelijk vloeit! ![]()

Ideaal zo’n dame
Jammer dat ze ze allebei opdrinkt ![]()
Gaaf! Gefeliciteerd met deze topper ![]()
![]()
Die staat nog op mijn wensenlijst. Voor erbij en in nieuwstaat graag! ![]()
Zag er gisteren eentje op the bay maar die was én te duur en met een goudkleurige bezel. Dat laatste is niet mijn kopje thee. @Joshido heeft er trouwens eentje waarmee hij mij steeds ‘de ogen uitsteekt’. ![]()
Dat gezegd hebbende, welkom terug bij Squale! Mijn motto is dat iedere Squale-liefhebber eens een 1521 geprobeerd moet hebben om het Von Büren gevoel te ervaren. Jij begint meteen met deze héle fraaie Geen Ray. Goeie keus! ![]()
Veel draagplezier en zoals bovenstaande commentaren al vermelden, proost … ![]()

@Patrick010, fris ding! ![]()
Jij ook veel draagplezier.
Dat gaat wel lukken! Kom maar door met die zomer! Blauwe 1521 en deze ![]()
En wat voor een! Ik vind hem echt cool!![]()
Lekker zomers ding of juist een horloge wat dit trieste winterweer een beetje opfleurt. Heel veel draag plezier! Je doet toch nog weleens die glimmende 1521 om? ![]()
Prachtig horloge, maar bij twijfel niet inhalen hè … ![]()
Mee eens ![]()
Wat verstandig allemaal ![]()
![]()
Natuurlijk! Shine baby shine! En met 50atm t.o.v. 5atm gaat de 1521 elke natte aangelegenheid winnen van de
![]()
Moest hem 2x “lezen” maar studio underdog watermeloen ![]()
Tof horloge en ook die achterkant kun je goed naar kijken ![]()
Ja ûh, jij twijfelt … wij niet hoor!
Wij doen zo’n Squale 1545 gewoon. Dus. ![]()

Enne, als je eenmaal aan Squale ‘vastzit’ kom je er nooit meer vanaf. ![]()
Kan alleen maar spijt krijgen van de dingen die je NIET hebt gedaan (helemaal als het om Squale gaat btw)![]()