Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Digitale uitbreiding inderdaad haha

3 likes

Heel nice! Fraaie 1521je! Congratulazioni! En welkom in de Squale kroeg, waar het bier altijd rijkelijk vloeit! :beers:
Beer Gif - IceGif

8 likes

Ideaal zo’n dame :beers: Jammer dat ze ze allebei opdrinkt :joy:

3 likes

Gaaf! Gefeliciteerd met deze topper :star_struck::+1:

4 likes

Hij is er nu :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toch ook beetje groen @Kleine_gup_in_grote_oceaan :crazy_face:

7 likes

Die staat nog op mijn wensenlijst. Voor erbij en in nieuwstaat graag! :wink:
Zag er gisteren eentje op the bay maar die was én te duur en met een goudkleurige bezel. Dat laatste is niet mijn kopje thee. @Joshido heeft er trouwens eentje waarmee hij mij steeds ‘de ogen uitsteekt’. :joy:

Dat gezegd hebbende, welkom terug bij Squale! Mijn motto is dat iedere Squale-liefhebber eens een 1521 geprobeerd moet hebben om het Von Büren gevoel te ervaren. Jij begint meteen met deze héle fraaie Geen Ray. Goeie keus! :star_struck:

Veel draagplezier en zoals bovenstaande commentaren al vermelden, proost … :beers:

despicable-me-minions-tiki-bar-u4ayomuego94mujy

@Patrick010, fris ding! :star_struck:
Jij ook veel draagplezier.

6 likes

Dat gaat wel lukken! Kom maar door met die zomer! Blauwe 1521 en deze :watermelon:

3 likes

:rofl: En wat voor een! Ik vind hem echt cool!:star_struck:

2 likes

Wat een kwaliteit en een mechanische chrono voor dat geld echt ongelooflijk!

4 likes

Lekker zomers ding of juist een horloge wat dit trieste winterweer een beetje opfleurt. Heel veel draag plezier! Je doet toch nog weleens die glimmende 1521 om? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoi! :wave:

Wat zijn jullie ervaringen met dit horloge?

Ik twijfel :face_with_peeking_eye:

9 likes

Prachtig horloge, maar bij twijfel niet inhalen hè … :innocent:

3 likes

Mee eens :+1:

3 likes

Wat verstandig allemaal :sweat_smile::+1:t2:

3 likes

Natuurlijk! Shine baby shine! En met 50atm t.o.v. 5atm gaat de 1521 elke natte aangelegenheid winnen van de :film_projector: :arrow_double_down: :dog2: :watermelon:

4 likes

Moest hem 2x “lezen” maar studio underdog watermeloen :joy:
Tof horloge en ook die achterkant kun je goed naar kijken :eyes:

3 likes

Ja ûh, jij twijfelt … wij niet hoor!
Wij doen zo’n Squale 1545 gewoon. Dus. :joy:

statisch

Enne, als je eenmaal aan Squale ‘vastzit’ kom je er nooit meer vanaf. :beers:

5 likes

Kan alleen maar spijt krijgen van de dingen die je NIET hebt gedaan (helemaal als het om Squale gaat btw):stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb gemerkt dat veel mensen hier inderdaad ‘last’ van hebben :wink: Ik heb deze wat jaren geleden gehad. Was een gaaf horloge :metal:t2:

Maar nooit meer eentje erna geweest hier

12 likes

Ja het was zeker een grappig horloge hoor. Zo dun als een postzegel, en alsnog 20atmos. Alleen om heel eerlijk te zijn, vond ik de afwerking van de dial maar zo-zo. Als je een beetje inzoomt zie je het wellicht zelf ook al. :face_with_peeking_eye: De indices waren best bekrast en waren met Italiaanse flair op de dial geplaatst. Kast vond ik daarentegen wel erg goed gebouwd. En nogmaals, zo dun als Willeke Alberti in de jaren '60, dat is toch schitterend. :smiling_face_with_three_hearts:

Ex 2020

Ex 2020

Dankjewel! :grin: Ik geniet al met volle teugen. :clap:

11 likes