Ik vind het qua gevoel op de pols zelf wel meevallen. Ik heb nog geen ervaring met een 1521 met een stalen band, dus ik vergelijk het even ‘op rubber’ enne dan draag ik net zo lief een Matic als een 1521 waarbij de laatste nét iets fijner draagt.
Thanks! En dus 179 op staal.
Altijd nog lichter dan een Omega SMP300 bijvoorbeeld.
… is een:
Die ga je dus dragen op een stalen band en daarmee zal die ook rond de 156 gram uit gaan komen. Maar ûh, bedoel je niet dat ding met die kroon aan de linkerkant … wat overigens ook een 1521 is, maar dan gelimiteerd en nét een beetje anders. Zelfde gewicht.
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb er zelf een Forstner band op zitten (had de rubberen band er origineel bij). Eerlijk gezegd ook geen zin om de premium te betalen voor een originele stalen band
Ik had hem ook op rubber en heb hem nooit als zwaar ervaren maar dat is dus verklaarbaar vond hem heel vergelijkbaar dragen aan de 1521, iets platter/minder gebogen
Ik ben bepaald geen keukenprins. Dat heb ik niet van mijn ouwe lui meegekregen.
Het is al heel wat dat ik weet hoe het gasfornuis werkt. .
Ik gooi vanavond even kipburgertjes in de pan, daar gaan broodjes omheen met wat ijsbergsla, komkommer ertussen en de nodige sausjes. Daar kan McDonalds nog wat van leren …