Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

RichMajorEasteuropeanshepherd-max-1mb

Ik vind het qua gevoel op de pols zelf wel meevallen. Ik heb nog geen ervaring met een 1521 met een stalen band, dus ik vergelijk het even ‘op rubber’ enne dan draag ik net zo lief een Matic als een 1521 waarbij de laatste nét iets fijner draagt.

Thanks! En dus 179 op staal.
Altijd nog lichter dan een Omega SMP300 bijvoorbeeld. :wink:

… is een:
:arrow_down:

Die ga je dus dragen op een stalen band en daarmee zal die ook rond de 156 gram uit gaan komen. Maar ûh, bedoel je niet dat ding met die kroon aan de linkerkant :thinking: … wat overigens ook een 1521 is, maar dan gelimiteerd en nét een beetje anders. Zelfde gewicht.

2 likes

Weet jij zo hoeveel deze is op staal?

1 like

Ca. 194gram volgens omega zelf

2 likes

Ik had ook een foto op de weegschaal, maar die kan ik zo snel niet vinden. Dit zegt Omega er zelf over:

EDIT: @VriesKou was eerder! :partying_face:

2 likes

Thanks @VriesKou en @junior :smile:
Flinke jongen voor 42mm zeg

1 like

Zeker maar zal ook vooral door die niet taperende band komen :sweat_smile: en die heeft denk ik ook een soort snelverstel erin?

Edit: jazeker 109gr op rubber dus vergelijkbaar met een 1521 :wink:

1 like

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb er zelf een Forstner band op zitten (had de rubberen band er origineel bij). Eerlijk gezegd ook geen zin om de premium te betalen voor een originele stalen band :grimacing:

1 like

Ik had hem ook op rubber en heb hem nooit als zwaar ervaren maar dat is dus verklaarbaar :sweat_smile: vond hem heel vergelijkbaar dragen aan de 1521, iets platter/minder gebogen

1 like

Wel echt een prachtig horloge hoor! @TagEd zal het wel wat gewoontjes vinden, maar Omega maakt echt wel mooi spul. Vind ik. :wink:

Ik heb hem zelf in 't blauw gehad, klik hier voor de bijbehorende plaatjes ...

Op rubber ook top! Een van de beste OEM rubberen banden die ik gehad heb.

2 likes

Dan hadden we dezelfde configuratie :smile:
De rubberen band is echt geweldig inderdaad. Soepel maar toch erg solide.

1 like

We hebben gewoon een goeie (horloge)smaak denk ik …
Niks tegenin te brengen volgens mij. :joy:

Plaatje voor de sfeer maar weer. Ik heb nu geen zin om een foto te maken en moet bovendien nog eten dus eentje uit de oude doos dan maar …

Ik ga even de keuken in!
:beers:

7 likes

Ik weet het wel zeker :joy::+1:

Proost :beers:

2 likes

Wat ga je eten? Of wordt het een late night snack?

Eet smakelijk, in ieder geval.

Kungfu Panda move…

Wij gaan in ieder geval aftellen en het nieuwe deel in. :joy:

:champagne::clinking_glasses::fireworks::sparkler:

1 like

Ik dacht dat wordt vast een koud pilsemanneke om het weekend af te sluiten

2 likes

Ik ben bepaald geen keukenprins. Dat heb ik niet van mijn ouwe lui meegekregen.
Het is al heel wat dat ik weet hoe het gasfornuis werkt. :joy: .

Ik gooi vanavond even kipburgertjes in de pan, daar gaan broodjes omheen met wat ijsbergsla, komkommer ertussen en de nodige sausjes. Daar kan McDonalds nog wat van leren … :hamburger:

Thanks! Ik ga nu echt aan de slag.

2 likes

Kan natuurlijk ook, maar persoonlijk had ik dan gezegd, als ik überhaupt al bier zou drinken: ik pak er nog ff 1. :rofl:

1 like

Ik zie jullie daar.
Ben benieuwd wie #1st is … enne je weet het hè, het gaat vanzelf! Dus even een paar seconden geduld hebben Kleine! :joy:

2 likes

Zat ik er flink naast :grimacing:
Eet smakelijk!!

2 likes

Yessir!

2 likes

Here we go! See you in the next episode!

6 likes