NA | Squale 1521 'Marina Militare'

Heerlijk verhaal en super aanwinst, kerel! Nogmaals congratulazioni en heel veel plezier ermee! :partying_face: :cocktail:

2 likes

Mooi uitgebreid verhaal voor deze mooie uitvoering :ok_hand:
Geniet ervan.

1 like

Mooi verhaal en mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Nou die mevrouw mag mijn wijzertje ook komen aandrukken hoor…. :heart_eyes:

Grapje hoor, en die opgelegde indexen zijn helemaal prima!
Gefeliciteerd en veel draagplezier op de bracelet! :100:

1 like

Heel erg mooi.

1 like

Dank je wel.
Er is een hoop te vertellen over deze aanwinst! Had ik ook niet verwacht … :wink:

Dank je wel!
Ben er ook heel blij mee, het voelt wel een soort van ‘vertrouwd’ ofzo.

Dank je. Ja, Squale is wel een echt ‘(duik)horlogeliefhebbersmerk’. Dat merk je ook in het Squale hoekje (‘De Kroeg’) hier op HF. Beetje niche met een mooi verhaal erachter en (nog) een prima prijs-/kwaliteitverhouding.

Dank je wel! Ik heb inderdaad wel ‘mijn best gedaan’, maar dat is voor mij ook onderdeel van de horlogeverslaving. :wink:

Thanks!
Enne, ik ben het 100% met je eens. :sunglasses:

Haha, lekker bezig Kleine! Oh oh. Maar ûh, ik denk dat deze de zomer wel gaat overleven maar bij mij weet je 't nooit. :sunglasses:

Dank je wel! Voorlopig blijft jouw ex wel even bij mij hoor …
Maar ûh, bij QW ligt er nog eentje in de etalage volgens mij. Doen! :wink:

Ben ik het mee eens. :sunglasses:

Dank je. Als je iets met duikhorloges hebt, zeker doen! De keuze is reuze, al ben ik zelf vooral fan van de 1521 en de Matic … oh en de nieuwe 2001 wil ik ook nog proberen. Had ik al geschreven dat de Master ook op mijn wensenlijstje staat. Jeetje. :see_no_evil::wink:

:joy:

Dank jullie wel! :pray:

10 likes

Super coole aankoop :star_struck:
De Squale 1521 (zeker als MM) staat bij mij ook nog op de wensenlijst ergens…
Moet hem misschien eens gaan passen.

De groeten van zn verre neef en veel draagplezier!!

2 likes

TLDR; mijn ervaring met Squales is dat ik bij het servicen van een er van, twee schroeven brak tijdens het LOSdraaien. Ik zal er dus nooit eentje kopen. Heb wel net een waterdicht-beurtje aangenomen voor een 1521. Het zijn leuke horloges om te zien maar het is wel grotendeels blabla hoor. Anyway, laat je niet in de put praten door mij en geniet er van! :wink:

3 likes

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Dank je wel!
Als je gaat passen, dan ga je zeker overstag. :sunglasses:

Zo is het Peter, blabla. Dat jij schroeven kapot draait hoeft trouwens niet per se aan een horloge te liggen. Een SW200-1 (Elaboré) is een prima en inmiddels bewezen uurwerk. Dat hoef ik jou als expert niet uit te leggen denk ik. :wink:

ik heb zelf inmiddels al een paar Squales gehad. Niks op aan te merken. Maar ja, ik ben dan ook geen expert met een schroevendraaier. Ik ben gewoon een liefhebber die blij is, of was … :thinking:

Evenwel, dank je wel voor je feedback!

minions-heart

Dank je wel! :pray:

5 likes

Zou mij niet verbazen als dit meer een Sellitaprobleem is dan een Squaleprobleem :sweat_smile:

2 likes

Dit is niet het juiste topic om daarover te beginnen.
Dank voor het begrip. :pray:

1 like

Nee true! Geniet van je dikke MM :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Congrats :+1:

1 like

Bedankt voor het boeiende verhaal en veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd :+1:

Ziet er goed uit man, enjoy :facepunch:

1 like

Leuk geschreven! Zo leer ik ook nog wat van het merk, terwijl ik morgen jouw ex Matic op ga halen en dat m’n zoveelste Squale wordt. Heb er dan weer 3 in mn collectie.
Ik ben het helemaal met je eens, dat het een sympathiek merk is, met veel waar voor je geld. Ben heel benieuwd naar de stalen band!

4 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd

1 like

Dank jullie wel mannen! :pray:

Dank je wel Hein!
Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. Ik heb er héél veel plezier aan gehad, ook met de vorige Matic trouwens. Het is en blijft ‘het grote broertje’ van de 1521. :sunglasses:

3 likes

Die kan ik hebben, heb ook de 2002, veel groter zal ie niet zijn😉 en een 1521 past ook prima…

6 likes