Dank jullie wel mannen!
Dank je wel Hein!
Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. Ik heb er héél veel plezier aan gehad, ook met de vorige Matic trouwens. Het is en blijft ‘het grote broertje’ van de 1521.
Dank jullie wel mannen!
Dank je wel Hein!
Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. Ik heb er héél veel plezier aan gehad, ook met de vorige Matic trouwens. Het is en blijft ‘het grote broertje’ van de 1521.
Mijn beste,
Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit.
Wat een beauty.
Dank voor het delen.
Ook van je uitvoerige en enthousiaste verhaal.
Heel leuk.
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Ik had niet anders verwacht! Ook ik kon 'm hebben.
Om aan je voorpret een beetje invulling te geven alvast een kleine teaser!
Dank je wel voor je (altijd weer) leuke feedback!
Een genot om te lezen.
Gefeliciteerd!
Tof horloge!
Geniet ervan!
Gaaf! Gefeliciteerd!
Bedankt voor de interessante, heldere verwoording over dit merk en veel plezier met deze aanwinst!
Gefeliciteerd Junior, een prachtig verhaal over een prachtig horloge👍
Dank jullie wel!
Lezenswaardig verhaal en tof horloge. Veel plezier ermee!
Schitterend.
Ik wens je er een fijne tijd mee!!!
Super leuk stukje en prachtig horloge geniet ervan.
Gefeliciteerd @junior ,laatst die van @Kleine_gup_in_grote_oceaan even om gehad en voor mij zeker een van de mooiste 1521’s!
Geniet ervan
Leuk verhaal. Proficiat met je mooie NA.
Ik zou er ook 2 kopen, je hebt er immers 2 kapot gedraaid.
Ik ook!
Ik ook niet.
Zo die is weer rap weg en jouw Squale collectie is weer rap aangevuld.
zo te zien ben je een fan van Squale
een mooie aanwinst,
draag hem met plezier
Dank jullie wel heren!
Dat heb je goed gezien … ik vind het een leuk merk, met een goed verhaal.
De huidige eigenaar, Fam. Maggi (voorheen Italiaans importeur van Squale), heeft Squale een jaar of vijftien terug weer op de kaart gezet nadat het eerder naar de achtergrond was geraakt door de ‘quartz revolutie’. Ze doen nu ontzettend hun best om de oude luister, van stoere mannen die de wereldzeeën ontdekken en mariniers die met blote handen mijnen onschadelijk maken, weer in ere te herstellen. In het begin deden ze dat met wat oude voorraad, het leek daardoor soms een beetje een rommeltje en nu maken ze - in mijn ogen - prachtige nieuwe duikhorloges met een lekkere vintage vibe. Ik vind trouwens lang niet alles wat ze op de markt brengen mooi. Ik ben vooral fan van de ‘Von Büren’ kasten, met de kroon ‘op 4’. De 1521, de Squale Matic en Master waarbij ik de laatste nog moet proberen.
Het verkoopt tegenwoordig ook gewoon lekker, horlogemerken met een achtergrond en een stoer verhaal. Je merkt wel dat ze wat meer de mainstream markt willen gaan veroveren, met bijvoorbeeld meer (fysieke) geautoriseerde dealers. Daardoor groeit natuurlijk ook de bekendheid en vermoedelijk ook de omzet. Maar er zullen nog niet veel mensen buiten de ‘horlogeliefhebbersbubbel’ zijn die Squale als horlogemerk kennen. Dat trekt me ook wel. Ik ben ook fan van merken als Marathon en Sinn, om dezelfde redenen.
Het ‘wat dragen we vandaag’ plaatje voor de sfeer …
Nogmaals gefeliciteerd met deze Squale MM en natuurlijk veel draagplezier gewenst.
Van harte gefeliciteerd met deze NA.
Gefeliciteerd !
Heel mooi horloge duiker.
Zeker op staal.