NA: Squale X Chronofactum 1521 UCB Date

Al lange tijd zit ik te azen op een Squale ‘Bund’ (een Blancpain Bund zal er waarschijnlijk nooit komen :stuck_out_tongue: ) en dankzij Tom van Chronofactum heb ik er eindelijk één in mijn bezit!

Gelukkig was mijn gewenste nummer er nog: 084/100 Onder andere vanwege mijn geboortejaar.

Er zat enige vertraging tussen het maken van de deal en het afronden er van (denk aan: geld vrijmaken, mannegriep hier, mannegriep in Zuid-Duitsland), maar gisterenochtend werd 'ie bij de buren bezorgd.

Eind van de middag snel naar huis geracet, wat wel de helft van de schakels leek verwijderd en meteen omgedaan.

Deze verlaat mijn pols voorlopig niet meer! De minutenwijzer lijkt zelf haast wel licht te geven, zo fel is dat oranje!

Dus, allemaal naar Chronofactum surfen voor jullie volgende aankoop! :wink:

90 likes

Gefeliciteerd en geniet van je aanwinst :+1::tada::partying_face:

2 likes

Mooi! Veel draagplezier toegewenst!

1 like

WOW, lekkere 1521! :star_struck:
Precies de versie die ik ook op 't oog had voordat ik de MM tegenkwam. Gave uitvoering, met datum en de stalen band. Helemaal zoals 't heurt. Vind ik. :wink:

Veel draagplezier!

2 likes

Dankjulliewel!

Ja, ik ben blij dat Squale er tegenwoordig stalen banden voor maakt. Maakte het nog net iets interessanter dan alleen op, bijvoorbeeld, rubber. En uiteraard mét datum! :smiley:

2 likes

Lekkere aanwinst en tot in de kroeg!

4 likes

Nice , gefeliciteerd

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd, mooi exemplaar!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Nice, man! Congratulazioni! :partying_face:

En ik zag dat je de Squale kroeg ook al ontdekt hebt. Dus zie je daar! :beers:

3 likes

Mooi ding. Ik begrijp alleen de stalen band niet zo. Een mooie zwarte band zou m beter staan.

1 like

Wow, supergave Squale. Gefeliciteerd met je aanwinst!!!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een getalenteerde aanwinst.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd.

1 like

Nice! Gefeliciteerd met de NA! Dat we die maar vaak mogen zien in de kroeg :sunglasses:

1 like

Erg mooi! Veel plezier ermee.

1 like

Deze vindt ik tof! Geniet ervan

1 like