Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Een emmer dan? :thinking:

1 like

Nee, ik ook niet meer. Heb ik moeten verkopen, om m’n laatste horloge te kunnen financieren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind die oranje erg tof ja! Ik heb iets met die kleur. :star_struck:

Maar dit is wel een model die je in het echt moet zien denk ik. :thinking: De specs spreken in ieder geval in z’n voordeel. 40mm diameter, 13mm dik, 43,6mm lug to lug. Alleen jammer van die 19mm lug width.

8 likes

CHF 1490 kosten ze

1 like

Ik vind denk ik de oranje ook het mooiste, 2 witte wijzers en de mooiste contrasten wijzers-plaat.

4 likes

NA: NA: Squale X Chronofactum 1521 UCB Date

12 likes

De “sand” is wat mij betreft de mooiste.

Ook op deze plek van harte met je nieuwe aanwinst! Echt een héle toffe 1521. :star_struck:

Geniet ervan en kom maar door met die foto’s …
Daar zijn we gek op in de kroeg. :sunglasses:

Vind ik ook. Is ook de reden dat ik de ‘Heritage’ niet op de gok durfde te kopen. Wil ik eerst even zien en passen.

Ik vind deze nieuwe uitgaven overigens weinig spannend. Het is meer van hetzelfde. De ‘Heritage’ heeft tenminste nog een verhaal en is een echte knipoog naar de ouwe. Maar, het model 2001 is wel de moeite waard denk ik. :wink:

5 likes

Oeh die blauwe 2001 vind ik persoonlijk wel super gaaf! Altijd weer blauw waar ik voor val… :face_exhaling:

5 likes

Nogmaals, lekkere aanwinst man! Uitstekende keuze! :ok_hand:

2 likes

Wauw alsof het zo uit de fabriek komt rollen zo netjes!

1 like

Avond trouwens allemaal :coffee:
Nog lekker de 1521 om

Deze week weer het wandelen met dit mooie weer weer een beetje opgepakt naast het sporten. Heerlijk die frisse wind met dat zonnetje

8 likes

Ja… ik zie het ook niet echt als een nieuwe collectie wat dat betreft. Meer een variatie toch?

Even iets anders! Is er eigenlijk ooit al een titanium variant geweest van de 1521? Dat lijkt me echt summum. :raised_hands: Of is de Master het enige model van Squale dat ooit in Ti is gemaakt?

3 likes

Ik dacht van wel, ja…

2 likes

Misschien is een 1521 kast in titanium niet 50 atmos bestendig :thinking:
De titanium master is wel n soort dikke 1521 kast

3 likes

Ik betwijfel het hoor. Het is natuurlijk lichter, maar volgens mij niet perse minder WR bestendig.
De Master is natuurlijk wel fors dikker, maar ook met een forse hogere WR: 120 Atmos.

Ik vind het sowieso wel heel tof dat ze de Maser in Grade-5 titanium hebben uitgevoerd. Dat geeft net wat meer mogelijkheden qua afwerking, al is het maar met een facet. Grade-2 kan je niet hoog polijsten, dus wordt het al snel wat saaier.

8 likes

@Petteflet en @Tech-neut ; goed dat we techneuten in de kroeg hebben👍

5 likes

Er is geen 1521 in Ti.
Maar goed, dat is hiervoor al beantwoord.

#MeToo:sunglasses:

2 likes

Even een ‘zomaar foto’:sunglasses:
Omdat de sluiting nu leuk is! Vind ik.

10 likes

Looking Good GIFs | Tenor

2 likes