Gaaaf!
Ik zat er niet ver naast …
… en dus ook in het zwart!
Ik blijf bij mijn eerdere voorkeur.
Die nieuwe 2001 serie, vindt ze allemaal wel cool. Bij de aanschaf van mijn 1521 die van Roy kunnen passen. Weet alleen niet of ik zou kunnen wennen aan die ladder bracelet.
Plaatje van de avondwissel:
mooi
Even wat anders …
Om de een of andere reden zat er op de geborstelde band - die later aan mijn 1521MM is toegevoegd - een gepolijste clip op de sluiting.
Navraag bij @royke74 leerde mij dat er in den beginne door Squale waarschijnlijk verschillende batches zijn geleverd. Ik had de geborstelde band ook aan de Matic en daar is de clip van de sluiting gewoon geborsteld. Een stuk mooier vind ik.
Ik heb ook even gechecked bij @Kleine_gup_in_grote_oceaan en ook hij heeft keurig een geheel geborstelde sluiting (met overigens wel gepolijste randen) aan zijn 1521-band.
Wat te doen? Accepteren of irriteren? Ik heb gekozen voor het tweede … en dus maar weer eens klussen voor gevorderden! Scotch Brite, schilderstape en een beetje voorzichtigheid.
En het resultaat mag er zijn. Vind ik.
Als ze bij Squale nog een borstelaar nodig hebben, ik ben beschikbaar!
Wat kosten ze?
Nee, weet ik ook niet. Maar, lekker tropicje eraan en klaar!
Als ik weer een gokje mag doen, rond de 1800 euro …
Ze moeten jou meteen ‘opper-borstelaar’ maken, bij Squale! Nice work!
Thanks!
Ze worden er ook niet goedkoper op hè
Wat wel?
Prima gelukt toch
Ja, misschien kun je dan om een minderprijs vragen
Ik heb nu de 1521 weekje op rubber maar mis de bracelet eigenlijk wel Dus concludeer daaruit dat ik meer een braceletguy ben
Vaak worden horloges op rubber voor een lagere prijs geleverd dan hetzelfde horloge op staal. Maar dan moet die optie er wel zijn (als in: een merk moet beide aanbieden, dan). Anders ben je afhankelijk van hoe flexibel een AD is. Maar als jij 'm toch (ook) wel graag op staal draagt, zou ik gewoon beide doen, dus op staal kopen en met een rubber band erbij.