NA: Eindelijk overstag gegaan, na bijna 2,5 jaar….

super tof ! gefeliciteerd met je aanwinst. het was een hele reis.
ook wel benieuwd hoe die op staal staat maar die oranje band is wel super gaaf zo !

1 like

:heart_eyes: die is heeel gaaf! Geniet ervan!!

1 like

Op die oranje strap ziet ie er anders ook al keigaaf uit! Gefeliciteerd.

1 like

Ik was helemaal niet echt gecharmeerd van de Squale horloges….maar nu ik die van jou zie :star_struck:. Wow! Wat een mooie kast en in combinatie met de band, helemaal top! Ik ben heel benieuwd hoe hij zal staan als de stalen band binnen komt.
Ga je er ook mee duiken?

2 likes

Lekker man @Kleine_gup_in_grote_oceaan
image

Geniet van deze mooie aanwinst!!

1 like

Hahaha, thanks en zelfs al 3x! Had er nog 1, maar die is naar mijn goede vriend @fredpanarai1 gegaan! :blush:

Heel simpel, ik voelde de noodzaak niet, omdat ik echt op zoek was naar een groen horloge. Ik had al 3 Squale’s (daarna 2), ik was en ben ontzettend blij met de HFLE en de Matic én ik wist dat een 1521 mogelijk een Matic killer kon zijn, wat ik zo lang mogelijk wilde uitstellen.

Nu wist ik ook al dat een 1521 heerlijk zit, want ik heb hem een aantal keren omgehad. Maar ik wilde er pas 1 aanschaffen op het moment dat ik al een groen horloge had of op het moment dat er een 1521 zou voorbij komen, die mij niet meer zou loslaten. Veel foto’s en filmpjes verder, is dat uiteindelijk gebeurd met deze MM!

Groen heb ik inmiddels losgelaten. In die zin dat ik daar niet meer actief naar zoek ben, want ik zit continu met mitsen en maaren. Er rust dus een groene vloek op mij!

Thanks kerel!

Thanks , Dan!

Thanks mannen!

Zo, dat was het zeker! Je hebt de film kunnen volgen op het grote scherm in de Kroeg toch? :rofl:

Thanks Sean!

Thanks kerel! Hij zit er gewoon nog op!

Thanks kerel! Repeteren is leren en smaak is aan verandering onderhevig. Horloges uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. :crazy_face:

Ik ook. Dat is eigenlijk ook 1 van de redenen dat ik overstag ben gegaan.

De planning is dat we in mei weer naar Curaçao gaan en dan gaat hij in ieder geval mee snorkelen. Als we besluiten om 2 weken of langer te gaan, dan wil ik daar een duikcursus volgen en duikbrevet halen. Dus dan gaan de Matic en MM zeker mee het water in.

Thanks Gabber! :sunglasses:

Plaatje voor de sfeer!

6 likes

Echt tof :slight_smile: ben zelf ook fan van het merk!

1 like

Thanks!

Ze hebben ook een hele gezellige kroeg!

1 like

Fantastisch mooi Gup, gave set zo bij elkaar! :ok_hand:
Die stalen band komt vanzelf, nu nog ff lekker banden swappen en veel foto’s spammen graag :wink:
Nogmaals gefeliciteerd man :partying_face::partying_face:

1 like

Thanks @Gup!

Ja, zeker een mooie set en de stalen band komt inderdaad vanzelf wel.

1 like

Gefeliciteerd met je NA :grin:

1 like

Thanks, maat! :facepunch:t4:

1 like

Maar 7 regels? Zo kort zouden al die verhalen moeten zijn! :wink:

Veel plezier van die zeer geslaagde Squale! :+1:

1 like

:rofl: :rofl:

Thanks, kerel, gaat helemaal lukken!

Ps.: mijn Likes zijn al op! :sweat_smile:

1 like