Voorstellen

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

1 like

Welkom Henry.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

Dat dragen we letterlijk allemaal hier.
Een Omega
Of iets anders.

2 likes

Henry, welkom op HF!

1 like

Bedankt voor het warme welkom.
Fijn om te zien dat er nog wel een “oldschool” forum is met veel activiteit. :grin:

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op HF!
En met Seiko is niks mis. Maar ik zou zeker eens kijken naar een nette gebruikte Squale. Mooi klein, onafhankelijk merk, met een geweldige heritage op het gebied van duikershorloges.
Misschien eens beginnen in de altijd gezellige Squale kroeg.

2 likes

Van harte welkom Henry :+1:

IMG_1947

1 like

Bedankt!
Daar zie ik ook mooie exemplaren tussen.
Altijd de moeite waard om me daar eens in te verdiepen.

2 likes

Van harte welkom Henri en met €700 heb je budget om een mooie eerste aanwinst te scoren. Ben benieuwd naar hetgeen je in de toekomst gaat aanschaffen.

1 like

Welkom bij de club Henry.

1 like

Welkom op het forum Henry!

1 like

Welkom ! :champagne:

1 like

Welkom fijne tijd hier. Ik kijk nu naar mijn eerste Garmin (duiken) en tot nu toe alles behalve smartwatches :slight_smile:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom Henry, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier gewenst hier! Groet, Henri.

1 like

Welkom Henry !

1 like

Welkom, ben zelf ook pas hier aangemeld, er valt hier veel te lezen om een keuze te maken.

1 like

Old-school

Ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe dat eigenlijk zit hier, jongeren, ouderen of van alles wat… Iemand die dat weet?

Is een topic voor, maar dat zijn natuurlijk alleen de actieve leden van destijds.

1 like

Welkom! Het bruist hier echt! Kijk vooral regelmatig in het populaire topic “Wat dragen wij vandaag” voor inspiratie

1 like