Leeftijdsverdeling HF

Beste forumleden,

Horloges zijn natuurlijk van alle leeftijden, maar ik krijg in mijn directe omgeving (vrienden/studiegenoten etc.) niet het gevoel dat er veel ‘liefhebbers’ zijn en dat vind ik soms wel jammer. Gelukkig is daar het forum waar ik mijn dagelijkse dosis horloges krijg.

Ik ben eigelijk wel benieuwd naar de leeftijdsverdeling op het forum. Ik denk dat ik zelf wel een van de ‘jongere’ personen op het forum ben, maar dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben.

Vandaar dat ik deze poll maar even in het leven roep.

• <18
  • 18-25
  • 25-30
  • 30-35
  • 35-40
  • 40-45
  • 45-50
  • 50-55
  • 55-60
  • 60+

0 stemmers

Bedankt

9 likes

Hoelang zal het duren, totdat iemand over de verdeling van de vragenlijst gaat zeuren? :joy::wink:

5 likes

Leuk dat de avatars van de stemmers zichtbaar zijn. Ik begrijp nu al dat het forum deels kinderopvang is, overigens. :smirk::upside_down_face:

Edit: het percentage jongeren daalt.:sunglasses:

10 likes

22 and going strong

Please ouwe :sunglasses:

Alleen waar zit ik met net 31 jaar? Ik voel mij 20, maar de witte haren in mijn baard liegen er niet om.

5 likes

Ik kon erop wachten.:joy::joy:

2 likes

Zou toch jammer zijn als er geen nieuwe liefhebbers bijkomen, niet?

1 like

Het was ook een witz. :tumbler_glass::smirk:

1 like

Grensleeftijden zijn dubbel. Heb de jongste maar gekozen :joy:

4 likes

Daar hebben we de eerste, dat duurde langer dan ik had verwacht. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ok boomer

12 likes

Voted…

Misschien leuk voor een andere keer; hou oud voelen HF’ers zich :joy:.

3 likes

In een crisis?

6 likes

Ik ook! :joy:

Ik was 21 toen ik lid werd, en had echt het idee een van de jongste te zijn toen. Inmiddels val ik met 34 jaar nog net in de grootste groep :slight_smile:

1 like

Opvallend dat tijdens kantooruren al 147 leden dit topic gezien hebben en ook tijd vonden om te stemmen.

Oh, wacht…

8 likes

Vreemde dip in de leeftijdscategorie 25-30… Gauss draait zich om in zijn graf!

1 like

Zal er over een aantal dagen even een mooie statistische analyse van maken :nerd_face:

2 likes

Heb als een bezetene geklikt voor ik door de bovengrens heenga van m’n categorie