Voorstellen

Hallo allen,

Hierbij wil ik me even voorstellen.
Ik ben Henry, 36 en kom uit Apeldoorn.

Ik begin de laatste tijd wat meer geïnteresseerd te raken in horloges niet zijnde smartwatches die ik nu vooral draag.
Ik heb al jaren vooral Garmin om m’n pols die ik gebruik voor het sporten.

Vrienden van mij dragen ook al tijden Breitling en zo raak ik ook steeds meer geïnteresseerd om iets anders aan te schaffen dan Garmin.

Zit vooral nu een beetje te kijken naar een mooie 2ehands Seiko om mee te beginnen.
Misschien in de toekomst richting een Omega of iets anders.

Groeten, Henry

26 likes

Welkom op het forum Henry! :hugs:

Er is voor elk wat wils qua budget.

1 like

Hi Henry,

Welkom op dit gezellige forum, waar je heel veel kunt lezen en leren.

Je zegt dat je geïnteresseerd bent in een 2e hands Seiko. Wat zijn je wensen en budget! Ik heb alvast 1 eerste advies, rek je budget uit :wink: :joy:.

Gekkigheid, natuurlijk! Maar het is handig om te weten wat je wilt, zodat je gericht kunt kijken.

Veel lees en leerplezier!

Bedankt!

Ik heb nog niet echt een budget vastgesteld. :slight_smile: :joy:

Zit een beetje te kijken tot 700 euro. Seiko prospex baby tuna vind ik erg mooi.

Waarschijnlijk ga ik sowieso wat meer hier rondstruinen voordat ik een koop doe.

1 like

Welkom :partying_face: met dat budget valt er genoeg leuks uit te kiezen :+1:

Het leukste is inderdaad de weg naar de aankoop toe. Het maken van een wensenlijst, een long- en shortlist behoren daarbij, net zoals het heroverwegen van je keuzes :joy: :sweat_smile:. En voor 700 Euronen kun je een mooie dikke Seiko vinden hoor!

Nogmaals veel lees-, leer en verkenningsplezier!

1 like

Welkom Henry

Mooi plan de campagne, een Seiko gevolgd door een Omega

Welkom, er keus genoeg dus zat moois om naar te kijken om te zien wat het gaat worden.
Veel succes

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Thank, ik weet ook nog niet in wat voor een tijdspanne dit gaat gebeuren. :rofl:

Welkom Henry. Veel plezier hier

1 like

Welkom Henry emot-tiphat

1 like

Welkom hier bij HF !
Staat genoeg in het blauwe gedeelte

1 like

Welkom, Henry! Fijn te lezen dat er weer een bekeerling is die van smartwatch naar een ‘echt’ horloge overstapt. Veel plezier met verkennen van alle mogelijkheden en het uitwerken van het beeld dat bij je eerste aankoop past. Houd ons op de hoogte!

2 likes

Welkom Henry :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

1 like

Welkom Henry.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

Dat dragen we letterlijk allemaal hier.
Een Omega
Of iets anders.

2 likes

Henry, welkom op HF!

1 like

Bedankt voor het warme welkom.
Fijn om te zien dat er nog wel een “oldschool” forum is met veel activiteit. :grin: