Squale HFLE 2024 - het vervolg

Volgens mij weet ze al niet eens meer dat de Squale is besteld :rofl:

5 likes

We begrijpen dat iedereen nieuwsgierig is wanneer de Squale HFLE wordt geleverd. En hoe die er in het echt uit gaat zien. Op dit moment hebben we nog geen sluitende antwoorden.

Wel is er tussen kerst en nieuwjaar en ook daarna gewoon gewerkt aan het project. Van Squale hebben we enkele prototype wijzerplaten gehad om de juiste kleur- en mate van sunburst te kunnen bepalen. Nu wachten we op een nieuwe proto wijzerplaat voordat deze daadwerkelijk ook in productie gaan.

De locatie voor de uitreiking is ook vastgelegd, de datum natuurlijk nog niet. We zijn ook nog bezig met voor alternatieve straps voor degene die nu de HFLE op staal hebben gekocht.

Dat was het even tot zover, wordt vervolgt zodra we een stapje verder zijn. Hij wordt cool!!

Maar wil je toch iets zien… hieronder de eerste serie prototype wijzerplaten met verschillende sunburst effecten. Kleur is nog niet zoals het gaat worden en hier zit natuurlijk nog het datumvenster in.

En nee jullie hoeven niet te kiezen welke het moet worden :sweat_smile:

22 likes

Ha dat is top :+1:, mogen we nu ook al weten waar. :pray: :smiley:

2 likes

De locatie en tijdstip van uitreiking gaan we niet openbaar maken. We hebben geen zin in ongenode gasten natuurlijk. We gaan dat per PB communiceren. Na uitreiking gaan we uiteraard wel alles delen :grinning:

18 likes

Ik heb er zin in !! Kan niet wachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

:shushing_face: Als je mij beloofd om het aan niemand verder te vertellen… :zipper_mouth_face: het is in de Squale kroeg!

5 likes

Zeer verstandig.

Benieuwd naar meer foto’s. Heb er zin aan!

4 likes

Duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaang :grin: :grin: :grin:

4 likes

Jaaaaaaaa…

3 likes

Is er al wat meer bekend ?

1 like

Ja zeker wel, dat Squale in februari zijn listprijzen gaat verhogen. Hebben wij toch lekker mazzel met de HFLE. Maar wil je nog een extra Squale, snel naar de AD :+1:

7 likes

In het kader van

Hierbij een kleine update, maar voor de geïnteresseerden die nog geen exemplaar hebben kunnen bemachtigen.

Er is 1/één/ein/uno exemplaar op rubber vrijgekomen.

Mocht je nog geen exemplaar hebben kunnen bemachtigen, dan kun je een pb sturen naar @MotoSkooly, @royke74, @Archer, @TagEd of naar mij natuurlijk.

En wie het eerst komt, die het eerst maalt!

Fijne zondag, :sunglasses:
KGIGO

9 likes

En alweer vergeven, zo snel gaat het!

Welkom bij de club @Omanido !!

8 likes

Dank je voor het welkom! Ik zal vooralsnog proberen geduldig te zijn wat betreft de datum van uitgifte. In het verleden kreeg ik niet altijd applaus voor m’n vragen daaromtrent… :wink:

9 likes

JeeJ :partying_face: :partying_face:. Dat ging snel. Er was best wat reactie, maar Omanido had een bijl bij zich… om de knoop door te hakken.

Zolang je maar wel antwoord hebt gekregen op jouw

:wink:

5 likes

:axe:
En daar houden we van! Congratulazioni, @Omanido! :beers:

Maareh, moet zeggen dat ik ook maar moeilijk kan wachten!
The Pointer Sisters - I'm So Excited on Make a GIF

8 likes

AANVULLING OP HET HFLE 2024 VOORSTEL

Beste HF-leden,

Zoals we eerder al hebben aangegeven, zijn we de afgelopen periode druk bezig geweest met de optie van een aanvullend aanbod voor degenen die voor de staaloptie hebben gekozen. We hebben diverse straps onderzocht, maar kwamen tot de conclusie dat de wensen en ideeën zeer uiteenlopen en veel leden al een extra band hebben besteld.

Toch hebben we een passende oplossing gevonden. We bieden iedereen die een HFLE heeft besteld een losse Squale buckle tegen gereduceerd tarief aan, zodat je deze aan een band naar keuze kunt zetten. Gezien de tropical rubber banden van 20mm naar 16mm taperen, maar sommige leren banden naar 18mm, volgt hier ons aanbod:

  • Squale buckle 16mm polished: €15,-
    of
  • Squale buckle 18mm polished: €15,-
    of
  • Squale buckle 16 & 18mm polished: €27.50,-

Als je een HFLE hebt besteld en interesse hebt in één van bovenstaande opties, stuur dan een persoonlijk bericht (PB) aan iemand van het HFLE-team met je wensen. Wij zorgen er dan voor dat deze bij de bestelling van je HFLE wordt gevoegd. Het aanbod is dus alleen voor HFLE kopers.

Hieronder een afbeelding van een tropical rubber strap met Squale buckle:

17 likes

Kan daar ook 007/100 op staan?

Oh ja - en dank natuurlijk. Heel cool idee! :smiley:

3 likes

Heb je een schroefbank, hamer en beitel én een vaste hand? Dan kan het! :joy:

3 likes

Ik wil wel een poging wagen, garantie tot de voordeur…

4 likes