Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Ik wordt elke keer hebberiger als ik een diver down zie…………

:heart_eyes:

3 likes

Ik had er ook last van :sweat_smile:

3 likes

Tsja - moet toch maar eens kijken of ik deze hebberigheid kan gaan bevredigen….

3 likes

Hij is het zeker waard :slight_smile:

3 likes

Bijna vergeten! Vrijdag weer de pakketjesbezorger aan de deur.:partying_face:

Vandaag toch maar even opengemaakt😅 en…

Twee heerlijke banden voor de zomer! Ik ben er weer klaar voor! Laat het mooie weer maar komen!:sunglasses::sunny::parasol_on_ground::ocean::tropical_drink:

7 likes

Hier ook maar even doorplaatsen…
Jongens, een buitenkansje!!!

Last Chance This Is Your Last Chance GIF - Last Chance This Is Your Last  Chance Nick Offerman - Discover & Share GIFs

4 likes

11 likes

Ik ben een beetje moe vandaag, had ik nu de Squale met stalen en rubberen band besteld. Ik dacht van wel, help mij even uit de droom???

2 likes

Dat weet ik wel, Fer!

Op staal met optie op rubber!

3 likes

Toppie, hoef ik mij daar geen zorgen over te maken en natuurk dank voor de info :+1:

2 likes

Yes, en dan niet alleen vanwege de horloge/ banden keuze :stuck_out_tongue_closed_eyes: ben dat grijze weer zat.

5 likes

Buongiorno Squalista’s!

Hoe was het weekend, niks gebroken of gescheurd en alleen je gezicht gekleurd?

Happy Blue Monday!

11 likes

Zwart geblakerd zelfs, bedrijfspand in Poeldijk zowat afgefikt.

Maar nonetheless, happy monday!
Plaatje voor de sfeer :grin:

10 likes

Ik hoop dat het dan, hoe kut dat alleen al is, alleen bij materiële schade is gebleven?

2 likes

Nu geen blauwe Squale meer, wel nog uit het archief :wink:

7 likes

Wonder boven wonder is er bij ons geen schade, 5 andere bedrijven hadden minder geluk.
Is ook niet mijn pand maar we hebben wel onze spullen daar opgeslagen zoals steigermateriaal en voorraad. Was even billenknijpen.

De brand is precies gestopt waar onze spullen staan, andere ondernemers hebben minder geluk. Het is een ravage.

2 likes

Kut voor de andere ondernemers natuurlijk, maar ben blij dat het voor jou en collega’s beter heeft uitgepakt!

2 likes

:open_mouth: Zag het op t nieuws voorbij komen .

2 likes

:person_shrugging:

Dat is schrikken, man! :scream: Gelukkig voor jullie goed afgelopen! :cold_sweat:

Anyway, plaatje voor de sfeer. Vandaag weer 'ns de Onda Azzurro, op z’n nieuwe retro rally tropic.:sunglasses:

17 likes

Blijft ook prachtig he.
Unieke plaat!

3 likes