Komt dat niet doordat de Master een net wat bredere bezel heeft? Gave set, trouwens!
Werk, hij is gepromoveerd tot GADA.
Ik draag al sinds lange tijd Seiko aangedreven automaten en dat gaat zonder problemen.
Haha valt mee, heb ze beide nog😜
Ik ben niet zo autistisch, het is wel een gebruikers voorwerp.
Echter droeg ik dan overdag op werk een hommages en in de avond wisselen naar luxere merken zoals Omega en met merk met de kroon om die zo netjes te houden.
Maar het liefste heb ik een horloge die ik altijd zorgeloos kan dragen.
Met de keramische bezel en het saffier glas is de 1545 een prima keuze en niet te kostbaar in vergelijking met bovengenoemde.
Ja, het is natuurlijk ook wel een heel degelijk horloge. Een echte toolwatch. Ik ben alleen allergisch voor krassen en butsen. Ook als een horloge nog wel betaalbaar is. Heb ik ook met m’n auto en gitaren en zeker m’n vinyl.
Die verhoudingen zijn vrij bepalend inderdaad.
Ik snap wat je zegt en ik weet natuurlijk dat het een gebruiksvoorwerp is en misschien zit ik nog niet lang genoeg in de hobby om het ook zo te benaderen. Ik kijk er toch vooralsnog naar als een sieraad, waar ik de tijd op kan zien en waar ik zuunig op moet zijn .
Weet niet of het daarmee te maken heeft, hoor. 30 jaar geleden kocht ik m’n eerste TAG Heuer en daar was ik zuinig op. En anno 2024 ben ik nog steeds zuinig op m’n horloges. Zowel op m’n meer betaalbare, als op m’n duurdere horloges.
Groot gelijk
Alleen het nummer wat er in staat. Wat is daar de betekenis van?
Welke bedoel je?
De xx/50 of het andere… Het andere is het serienummer. En de xx/50 is zoveel van 50 exemplaren.
Jaaaa, daar vraag je me wat… Het is reeds een keer verteld. Maar blijkbaar vond ik het destijds niet belangrijk genoeg om te onthouden.
En gek genoeg heb ik me dat zelf niet afgevraagd bij mijn exemplaar, met nummer 1775.
@Junior, volgens mij weet jij het antwoord hierop.
Ik wist wel dat het iets met jou te maken had, dat het een keer voorbij gekomen is.