Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Dank je vriend, en geloof mij gillen kan ze :wink:. Ging ff op mijn account, ze wilde haar pc niet meer vandaag aanzetten. En dan zegt ze dat ik makkelijk ben :smirk:

2 likes

Hahahaha, ik zie het vast wel voorbij galmen dan :rofl:.

Ik wens jou en Assie en natuurlijk een ieder hier op het forum en iedereen die jullie liefhebben, hele fijne kerstdagen!

2 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Van hetzelfde Kleine!

2 likes

Thanks, Gappie! Ga je vandaag weer bbqen?

1 like

Hehe, vandaag niet.
1e kerstdag is traditioneel met mijn hele schoonfamilie. Mijn schoonmoeder staat al vanaf gistermiddag in de keuken.
Eten en bordspelletjes spelen.

En later vanavond thuis een kaas/worst plankje.

En morgen gewoon werken en in de avond “nep-bbq-en” (gourmetten).

1 like

Hahaha, wij ook morgen. Vandaag moet ik nog een rollade marineren en in elkaar draaien.

1 like

Gisteren hadden we bavette rollade uit de oven. Bavette rollade uit een pakje. In de zin van Albert Heijn verpakking :grinning_face_with_smiling_eyes:.

1 like

Same bij de Oyster vd 1545

3 likes

Zelfde voor jou natuurlijk en de rest van de HF familie, Assie heeft zojuist schoonmoeder opgehaald. Lekker doof, dus kunnen we beide gillen :laughing:
image

1 like

Ik deel even een linkje wat heel handig is.

Daarbij is het bij geschroefde schakels altijd van belang Loctite te gebruiken.

Zelfs een AD heeft dit bij mijn BB pro een keer niet gedaan/vergeten en een 3tal maanden na aanschaf viel mijn horloge pardoes op (gelukkig een zachte ondergrond) geen sporen van oude loctite te bekennen.

Ik heb een grote tube 222 (wel een beetje overkill) maar ik heb inmiddels voor een hoop vrienden wat banden zo vast gezet. Dus het is uiteindelijk de aanschaf wel waard geweest.

4 likes

Toppie Walter, ik wist dat dus echt niet. Dank je voor de info :+1:

1 like

Ooohhhh, wat duurt het nog lang he…:frowning:

3 likes

Paar nachtjes slapen nog :stuck_out_tongue_winking_eye:, komt allemaal goed :+1:

2 likes

Tompetty GIFs - Get the best GIF on GIPHY

4 likes

Misschien zijn ze er volgende maand al😀.

3 likes

Geduld is een schone zaak

2 likes

Mhoiii allemaal :grinning::grinning:

13 likes

Gelukkig sta ik als 7e in de rij…

Kan haast niet wachten.

Het trouwens ook grappig om te zien dat ze in het blauw sneller gaan dan een Sub onder list.

8 likes

Deze is ook wel ff véél mooier èn exclusiever dan een sub. :heart_eyes:

8 likes