Staat (stond) er al een in het blauw
Ik begin ineens te twijfelen of ik een mail voor eerste termijn heb gezien? (Afgezien van het stemgeld)
Afzender?
Hè wat vervelend zeg.
Het is een mail vanaf het domein van Q-watches.
Mocht je hem nu niet kunnen vinden in je inbox, mogelijk staat ie in je spam of reclame inbox. Mocht dit ook niet het geval zijn, stuur @Motoskooly even een pb. Dan krijg je de mail alsnog toegestuurd.
Gevonden. Ik had direct betaald.
Het is een zegen om uitgaven direct te vergeten
Huh
Je lijkt mijn vrouw wel
Het is een schande, moet niet mogen .
@Wes181 heb je die knuppel nog? Moeten we even de HFLE knokploeg bij elkaar roepen. Beetje je HFLE 2024 Squale te koop aanbieden, gekker kan het niet worden . (voor de duidelijkheid, is een grapje, maar je wordt wel uit de familie gezet
)
Tja dit soort acties kan niet zonder gevolgen zijn natuurlijk
Zijn er ook foto’s van de bracelet ?
Ondermeer wat voor sluiting er opzit ?
Dat zal de normale Oyster band voor de 1545 zijn. Maar de heren van Q-watches mogen mij verbeteren als ik dat fout heb.
Dat ziet er goed uit…
Dank je.
Iemand bekend met deze bracelet ?
Is die makkelijk op maat te maken ?
Dat mag ik hopen, anders wordt het een zooitje bij mij. En anders hopen of Assie het voor mij wil proberen
Ik heb al een paar x een bracelet van Seiko op maat gemaakt. Met succes.
Maar vroeg me af hoe die van Squale gaat.
Ik ben echt een sloper en geen greintje geduld, maar gelukkig is Assie nog een beetje technisch. Daarom voor mij het liefst op alle horloges een QR band, dat lukt mij nog net
Ik heb de Jubilee van Squale en dat is makkelijk te doen met een kleine platkop schroevendraaier en loctite.
Ik ga ervan uit dat dat met de Oyster ook wel zo makkelijk gaat.
Dat loctite heb ik al vaker voorbij zien komen, gewoon lijm toch? En moet je dan bij elk schroefje een drupje van dat loctite doen.
Uitleg laat ik wel aan Assie lezen, kan zij ermee aan de slag
Ja, in principe wel. Een blauwe substantie, stevig genoeg om niet uit zichzelf los te gaan. Maar slap genoeg om zonder schade los te schroegen. Voor horloges loctite 243. Dat is sterk zat.
Je ziet het ook wel eens op bouten en moeren.
In geval van horloges is het het beste om een drupje in laatste gaatje te doen, waar het uiteinde van de bandpin met het schroefdraad in vastdraait.
Goeie info…
hoi kl.gup hier Assie even, moest dit alles even lezen van Ferry. Lekker makkelijk he , maar snap er nu nog even niets van. Als ik dat horloge met die band in mijn handen heb snap ik het misschien wat beter, maar dat duurt nog wel even.
Groetjes Assie
Hi Assie,
GTegen de tijd dat het zover is, komt het vast wel goed. En anders kunnen jullie altijd nog een gil geven op het forum.