Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Op het nippertje nog kunnen instappen voor m’n eerste HFLE! Ben reuze benieuwd!

8 likes

4 likes

Dat is toch #007?

3 likes

Ik hoop dat ze ze snel binnen komen; heb het gevoel dat deze site het elk moment kan begeven/stop worden gezet. Maar goed dan worden per mail op de hoogte gehouden neem ik aan?:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik ga ervan uit dat dat wel gaat goedkomen, we hebben al jullie contactgegevens.
Persoonlijk denk ik niet dat het forum van een op andere dag op zwart zal gaan. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dan zal de productie en uitlevering naar mijn idee, niet ook zomaar stilvallen. :sweat_smile: :joy:

4 likes

Uiteraard, geen zorgen daarover we hebben van iedereen alle gegevens.

We hebben nog niet van iedereen de betaling ontvangen van de eerste aanbetaling.

Mocht je nog geen factuur gezien hebben check even je spam box of betaal nog even voor de kerst. Scheelt ons een hoop administratie!

Verder is er hard gewerkt achter de schermen maar nog even geen update :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Pauze, tijd voor een Latte! :joy:

7 likes

Dat is niet verkeerd…al hoewel? :grin:

2 likes

Eigenlijk wel, maar is niet verkeerd, als je het mij vraagt! :joy:

1 like

De lat wat hoger leggen :coffee:

1 like

Nou ja, eigenlijk drink ik hem Expres’so. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Wanbetalers…

5 likes

Volgende week 13e maand.
Maar als er dan nog niet…

3 likes

Dus er komen binnenkort weer een paar nummers beschikbaar :joy:

3 likes

Dat dacht ik ook gelijk, haha. Iedereen wilt de grote jongen uithangen , maar als het op betalen aan komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Is er een datum bekend wat betreft de uitlevering ?
Of heb ik dat gemist ?

1 like

Dan moet je denken aan april/mei volgens mij.

2 likes

Jep

Dat is het plan in ieder geval! Liefst zo vroeg mogelijk, uiteraard.

1 like

Ok, zal beter opletten…:grin:

1 like

Maakt toch niet uit! We komen ook nog met tussentijdse updates, op het moment dat we deze hebben.

En uiteindelijk gaan we iedereen persoonlijk informeren over de geplande uitreiking. Zodat alleen genodigden aanwezig zullen zijn.

1 like