Op het nippertje nog kunnen instappen voor m’n eerste HFLE! Ben reuze benieuwd!
Dat is toch #007?
Ik hoop dat ze ze snel binnen komen; heb het gevoel dat deze site het elk moment kan begeven/stop worden gezet. Maar goed dan worden per mail op de hoogte gehouden neem ik aan?
Ik ga ervan uit dat dat wel gaat goedkomen, we hebben al jullie contactgegevens.
Persoonlijk denk ik niet dat het forum van een op andere dag op zwart zal gaan. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dan zal de productie en uitlevering naar mijn idee, niet ook zomaar stilvallen.
Uiteraard, geen zorgen daarover we hebben van iedereen alle gegevens.
We hebben nog niet van iedereen de betaling ontvangen van de eerste aanbetaling.
Mocht je nog geen factuur gezien hebben check even je spam box of betaal nog even voor de kerst. Scheelt ons een hoop administratie!
Verder is er hard gewerkt achter de schermen maar nog even geen update
Dat is niet verkeerd…al hoewel?
Eigenlijk wel, maar is niet verkeerd, als je het mij vraagt!
De lat wat hoger leggen
Nou ja, eigenlijk drink ik hem Expres’so.
Volgende week 13e maand.
Maar als er dan nog niet…
Dus er komen binnenkort weer een paar nummers beschikbaar
Dat dacht ik ook gelijk, haha. Iedereen wilt de grote jongen uithangen , maar als het op betalen aan komt
Is er een datum bekend wat betreft de uitlevering ?
Of heb ik dat gemist ?
Dan moet je denken aan april/mei volgens mij.
Jep
Dat is het plan in ieder geval! Liefst zo vroeg mogelijk, uiteraard.
Ok, zal beter opletten…
Maakt toch niet uit! We komen ook nog met tussentijdse updates, op het moment dat we deze hebben.
En uiteindelijk gaan we iedereen persoonlijk informeren over de geplande uitreiking. Zodat alleen genodigden aanwezig zullen zijn.