Of gewoon zomaar…
Of je wilt graag nr 96
Ooh, ik ben van 1996! Kan ik nog ruilen van nummer?
Komt dat zien, komt dat zien! Er is nog maar 1 beschikbaar exemplaar, misschien!?
Ja, het einde in zicht, nog 1 exemplaar en dan is het schluß, Fin, gewoon Klaar!
Beste twijfelaars, er is nog maar 1 beschikbaar exemplaar!
Nummer 56 en deze is op staal!!
Tjonge jonge wat een mooi verhaal!
@Plees, kom er maar in met de filmrol!
Want nog 1, en dan zijn alle plekken vol!
Okey Okey. Om even te schoppen!
Kan je naast rubber ook nog een andere rubber(kleur) bestellen? Mits er een mooi voorstel komt dan he .
Als jij dat naast jouw grijze rubber wilt, dan kan dat.
Had je nog niet genoeg geskupt?
Ga daar maar gewoon van uit! Dit wordt gewoon een
Ik heb de versie op staal besteld, maar als er nou iets gaafs met die rubber band komt. kan ik dan nog wel inhaken
Yes !
Ik wordt hier heel vrolijk van. De portefeuille minder . We gaan weer wachten!
Zou het heel misschien een rood
Wit
Blauwe band zijn?
De volledige oplage is verkocht, alle nummers zijn toegewezen.
Iedereen die heeft ingeschreven bedankt namens het hele team voor het vertrouwen en enthousiasme!
Helemaal uitverkocht!!!
Mooi hoor allemaal. We hebben met 100 stuks een prachtig rond aantal te pakken en volgens mij ook een recordaantal wat de HFLE betreft.
Bedankt aan iedereen die heeft meegedacht, gestemd en de stemming heeft gehouden tijdens de afgelopen maanden. Nog een paar maandjes te gaan en dan hebben we er allemaal eentje om de pols!!
Dat is nog eens mooi. Ik had niet anders verwacht. Goed gedaan
Geweldig👍🏻
Hi, alle Squalista’s, want dat zijn jullie gewoon!
Hier ook nog een persoonlijke noot van mij. Ook ik wil jullie bedanken voor jullie uitputloze enthousiasme, support en uiteraard jullie stemmen!
Zoals @Motoskooly al zei, alles loopt tot op heden volgens plan, maar het zit er voor de heren van Q Watches nog niet op. Er moeten nog veel stappen worden gezet tot aan de uitlevering en er moet een feestje worden geregeld
!
Uiteraard zullen @Archer, @TagEd en ik assisteren waar en wanneer we kunnen en nodig zijn! Maar @Motoskooly en @Royke74 verdienen alle credits voor het mogelijk maken hiervan! Zonder hen was er geen Squale HFLE 2024!
Dus heren van Q: BEDANKT voor het mogelijk maken en dat we hier een deelgenoot van mogen zijn!
Voor nu is het lekker rondhangen, feesten en wachten in dit draadje en in de Squale kroeg!
Verdere updates worden uiteraard in dit draadje gedeeld!
Cheers!
KGiGO