to 2023 and say hello to 2024! had ik jullie ff, hè?
Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb gezet, dus heb ik hem in algemeen gezet. Iedere TL kan het dan lezen. Als hij niet goed staat, verplaats hem dan maar de juiste categorie.
Graag wil ik iedereen bedanken voor een zéér geslaagd en vooral plezierig 2023 op dit gezellige forum!
Ik heb veel leuke mensen ontmoet en contacten gelegd. Ik mag er maar 4 noemen, dus ik tag niemand! Maar als ik een paar zou noemen, dan zijn het toch in de eerste plaats TagEd, Archer, Royke74 en MotoSkooly. Samen hebben wij de eer gekregen om HFLE2024 te organiseren!
Ook heb ik een favoriete topic waar ik vrijwel elke dag een bericht post, eigenlijk het enige topic. Het zal niemand als een verassing in de oren klinken, maar dat is natuurlijk de Squale Kroeg! Ik heb een liefde voor het merk gecreëerd, maar dat ik dit topic elke dag bezoek, komt door de stamgasten. Stuk voor stuk echte kroegtijgers/kroeghaaien, waarmee ik elke dag lol heb en waar zover ik me kan heugen, nog nooit een onvertogen woord is gesproken.
Daarnaast heb ik in andere categorieën en topics, een hoop interessante, leuke mensen ontmoet, digitale vrienden gemaakt, veel lol getrapt, leuke en minder leuke discussies gevoerd en van beide vooral veel geleerd! Op elk vlak, zoals uiteraard op horlogegebied, maar ook op sociaal en maatschappelijk gebied! Het is net het echte leven hé
Ik wil dus iedereen hier nogmaals bedanken voor een leerzame en vooral leuk 2023 en daarnaast een gezonde start en goed horlogejaar 2024 toewensen!
Ik hoop dat als ik het nu post, het topic er vóór 00:00 uur op staat.
Grapje Jur!