Time to say goodbye ***Clickbait***

to 2023 and say hello to 2024! had ik jullie ff, hè? :joy:

Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb gezet, dus heb ik hem in algemeen gezet. Iedere TL kan het dan lezen. Als hij niet goed staat, verplaats hem dan maar de juiste categorie.

Graag wil ik iedereen bedanken voor een zéér geslaagd en vooral plezierig 2023 op dit gezellige forum!

Ik heb veel leuke mensen ontmoet en contacten gelegd. Ik mag er maar 4 noemen, dus ik tag niemand! Maar als ik een paar zou noemen, dan zijn het toch in de eerste plaats TagEd, Archer, Royke74 en MotoSkooly. Samen hebben wij de eer gekregen om HFLE2024 te organiseren!

Ook heb ik een favoriete topic waar ik vrijwel elke dag een bericht post, eigenlijk het enige topic. Het zal niemand als een verassing in de oren klinken, maar dat is natuurlijk de Squale Kroeg! Ik heb een liefde voor het merk gecreëerd, maar dat ik dit topic elke dag bezoek, komt door de stamgasten. Stuk voor stuk echte kroegtijgers/kroeghaaien, waarmee ik elke dag lol heb en waar zover ik me kan heugen, nog nooit een onvertogen woord is gesproken.

Daarnaast heb ik in andere categorieën en topics, een hoop interessante, leuke mensen ontmoet, digitale vrienden gemaakt, veel lol getrapt, leuke en minder leuke discussies gevoerd en van beide vooral veel geleerd! Op elk vlak, zoals uiteraard op horlogegebied, maar ook op sociaal en maatschappelijk gebied! Het is net het echte leven hé :sweat_smile:

Ik wil dus iedereen hier nogmaals bedanken voor een leerzame en vooral leuk 2023 en daarnaast een gezonde start en goed horlogejaar 2024 toewensen!

Ik hoop dat als ik het nu post, het topic er vóór 00:00 uur op staat.

:rofl: Grapje Jur!

47 likes

Ook voor jou een gezond en gelukkig nieuwjaar! :hugs:

1 like

Ik wens jou ook een gelukkig, voorspoedig en gezond 2024 :clinking_glasses: Geniet van de horloge reis en hobby in het nieuwe jaar op een sneller werkend forum :grin:

1 like

Jij bedankt voor je inspanningen voor de HFLE 2024!

2 likes

Ik als newbee zou willen afsluiten met te zeggen dat het meegaan doen hier op het HF een van de beste dingen van het afgelopen jaar is, iedereen bedankt voor het mij hier beetje thuis doen voelen, ik hoop hier lang te blijven dus aan een allen het beste voor 2024

4 likes

tot volgend jaar dan maar! :wink:

2 likes

Voor eenieder die dit moge lezen: de allerbeste wensen en goede gezondheid in 2024.
En als daar ook nog horloge plezier bij komt, is dat mooi meegenomen.

3 likes

De post stond er eerder dan verwacht :joy:.

Hoe mooi is dat!? Ja, tooooch…

2 likes

Leuk dat je de moeite neemt dit te delen.
Ik ben geheelonthouder, dus kom niet in je kroeg, maar hoop dat je er in 2024 ook veel plezier hebt, in goede gezondheid :+1:.

Jullie mogen trots zijn op je succesvolle HFLE-2024 project. Chapeau en succesvolle uitlevering gewenst.

4 likes

Even een traantje wegpinken :disappointed_relieved:

:thinking::thinking::grin::grin:

Eindelijk weer een HFLE is inderdaad gedenkwaardig! Beide inzendingen zijn geweldig.

Verder heb ik me weer dagelijks prima vermaakt hier.

1 like

Het is heel fijn en ontroerend om te lezen dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan jouw ontwikkeling als mens.
Ik wens je een goed jaar! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

:joy:

Jij ook een goed jaar!

1 like

Dankjewel voor je vriendelijke woorden, ik zou haast een squale kopen!
Mooi jaar gewenst :watch:

1 like

Leuk en enthousiast topic! Jij ook de beste wensen en veel plezier hier in 2024 :+1:

2 likes

Hehe, ik had dit topic totaal over het hoofd gezien (krijg je ervan als je niet tagd :crazy_face:)

Blij dat je er niet vandoor gaat, we hebben nog een hoop te doen in 2024 :sunglasses:

2 likes

Pracht actie met prachtig resultaat!
En de beste wensen uiteraard! :facepunch:t2:

2 likes

Bedankt voor de leuke reacties, allen!

:joy:

Ja, dat gaat gewoon door hè! :sunglasses:

5 likes

Dank je wel Kgigo.
Ik wens je/jullie een fantastisch 2024!

1 like

Oeps, ik ook!
Maareh @Kleine_gup_in_grote_oceaan, cheers buddy! Op jouw gezondheid!
The 8 Best Beers For Whiskey Fans
En uiteraard iedereen nog een mooi en gezond 2024!

2 likes

Een gezond en gelukkig 2024 gewenst :wink:

1 like