Ikzelf. Het gebeurde beide keren tijdens het zwemmen. Ik wijt het dus (misschien onterecht) aan de temperatuur, van heel warm naar koud.
Bon soir!
Werk ze straks, Dan!
Ikzelf. Het gebeurde beide keren tijdens het zwemmen. Ik wijt het dus (misschien onterecht) aan de temperatuur, van heel warm naar koud.
Bon soir!
Werk ze straks, Dan!
Staat nog op mijn bukketlijst. Eens een paar nachten werken. Kan ik nu al wel doen, maar ja dat heet dan gewoon thuis wakker blijven. Saai …
Werkse!
Én opgelegde indices
Oooh…
Misschien ook wel aardig om de website te vermelden: Montre 1521 Squale x Ocarat - Squale - Ocarat
Nou…
Maar dan heb ik wel echt veel blauwe wijzerplaten!
Pre-order. Levering is pas in maart
Wel slechts 50 exemplaren.
Doen
Zegt ie!
Ah joh, kun je nooit genoeg van hebben.
En hé, Squale is gewoon de kampioen als het gaat om écht mooie blauwe wijzerplaten. Sterker nog, ik zit nu met een TAG Heuer aan m’n eerste espressootje. Maar ik denk dat ik toch m’n blauwe blasted 1521 ga pakken, zo!
Dit vind ik wel heel tof hoor.
Edit: kijk net op de site naar de productfoto’s, vind de gelige lume toch misstaan op die plaat.
Ik heb gelukkig een hele toffe 1545 in de koker met ook een hele mooie lichtblauwe plaat en oranje details die witte opgelegde indices heeft
Het is inderdaad een geel/beige kleur. Niet zoals op m’n GMT, maar wel in de buurt. Full white zou inderdaad mooier zijn, imo.