Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Ikzelf. :joy::sweat_smile: Het gebeurde beide keren tijdens het zwemmen. Ik wijt het dus (misschien onterecht) aan de temperatuur, van heel warm naar koud.

Bon soir!

Werk ze straks, Dan!

2 likes

Staat nog op mijn bukketlijst. Eens een paar nachten werken. Kan ik nu al wel doen, maar ja dat heet dan gewoon thuis wakker blijven. Saai … :sunglasses:

Werkse!

2 likes

He, weer een nieuwe!
Bijzondere sunburst.

10 likes

Én opgelegde indices :ok_hand:t2:

1 like

Oooh… :astonished:

Oeh, die is echt super nice! :heart_eyes:
Wat voor jou, @Kleine_gup_in_grote_oceaan?

2 likes

Misschien ook wel aardig om de website te vermelden: Montre 1521 Squale x Ocarat - Squale - Ocarat :wink:

3 likes

Nou…

Maar dan heb ik wel echt veel blauwe wijzerplaten!

1 like

Pre-order. Levering is pas in maart :expressionless:

Wel slechts 50 exemplaren.

1 like

Doen :wink: :joy:

1 like

:rofl: Zegt ie!

1 like

2 likes

Vanavond even de hond uitlaten voordat ik naar mijn werk ging.

Gelukkig niet mijn buurman 🫣

6 likes

Nachtdienst #4 :no_mouth:

6 likes

Ah joh, kun je nooit genoeg van hebben. :wink:
En hé, Squale is gewoon de kampioen als het gaat om écht mooie blauwe wijzerplaten. Sterker nog, ik zit nu met een TAG Heuer aan m’n eerste espressootje. Maar ik denk dat ik toch m’n blauwe blasted 1521 ga pakken, zo! :blush:

2 likes

Dit vind ik wel heel tof hoor.

Edit: kijk net op de site naar de productfoto’s, vind de gelige lume toch misstaan op die plaat.

Ik heb gelukkig een hele toffe 1545 in de koker met ook een hele mooie lichtblauwe plaat en oranje details die witte opgelegde indices heeft :sunglasses:

2 likes

Het is inderdaad een geel/beige kleur. Niet zoals op m’n GMT, maar wel in de buurt. Full white zou inderdaad mooier zijn, imo.

1 like

Na een weekje Samurai weer even terug naar hier.

9 likes

:star_struck:

1 like

Ben toch al 2 dagen verliefd. #jubileum

12 likes