Die groene is idd ook mooi. Was mijn tweede keuze na de gele die ik genomen heb.

10.75€ 59% OFF|Ga 2100 Gm 2100 Ga2110 Rubberen Band Voor GA 2100 Horloge...
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Die groene is idd ook mooi. Was mijn tweede keuze na de gele die ik genomen heb.
Die gele is ook tof ja! Ik heb inmiddels wel ontdekt dat je ook gewoon een resin case kan bestellen om van kleur te wisselen, dus wellicht dat maar doen.
Dan ben ik wel benieuwd welke het dan wel is en de verkoper kan daarbij helpen
Zit er ook aan te denken.
Hier dan ook maar mijn crosspost over de bandjes:
Kan het iedereen aanraden, zo’n modkitje! Echt heel blij mee, kwaliteit is uitstekend en voelt net alsof je een nieuw horloge hebt .
Maar deze ziet er wel uit als een originele Casio kit…
Ziet er inderdaad goed uit.
Voor de zwarte heb ik een roze hour marker ring besteld. Ik mis de zwart/oranje versie (ga-2100-1a4er) nog.
Dat was ook de bedoeling, had ik misschien even moeten vermelden
Jawel hoor, ooit hier geveild voor het goede doel bij het begin van de oorlog
De originele had een witte band, vandaar de ‘stealth’ versie hierboven.
https://www.horlogeforum.nl/t/386437/1
Deze is onderweg.
Iemand tips voor een bandje. Betreft de GM-2100 versie. Weet niet of er verschillen zijn in bandjes met de Ga serie. Zag enkele voor paar euries en ook wat duurdere op Ali. Ervaringen?
Iemand tips voor een bandje.
Zie mijn post hierboven, dit voordelige FKM bandje van AliExpress is heel comfortabel en het past perfect.
Dat resultaat mag er zijn! Vandaag per post ontvangen. Lekker soepel FKM bandje dat makkelijk te monteren is met spelingvrije quick release bandpennen en goed past op de GM2100MF zonder wringen en zonder speling. Sluit mooi aan op de metalen kast en draagt vele malen comfortabeler dan de originele resin band. Qua vorm valt ie mooi om mijn 17,5 cm pols. Bij een veel grotere pols zal dit bandje niet lekker vallen omdat het niet scharniert. Het loopt optisch wel heel mooi met de horloge kast mee. …
AliExpress link werkt inmiddels niet meer maar als je zoekt op GM2100 FKM strap vind je 'm wel.
Deze is onderweg
Mooie kleuren combinatie trouwens! Weet niet of het je eerste Casioak is? Zo ja, daar krijg je geen spijt van! Ik vind het echt een mooi en heel degelijk horloge.
Dank je, ja mijn eerste Casioak. Ben benieuwd.
Link verwijs niet meer naar de bandjes lijkt het.
Maar denk dat het deze is?
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com