Wow,
Cool ding!
Veel plezier ermee.
In de zomer helemaal een knaller met dat geel.
Wow,
Cool ding!
Veel plezier ermee.
In de zomer helemaal een knaller met dat geel.
Is het mogelijk de bezels tussen de DW-6900 en GW-6900 uit te wisselen? Specifiek ben ik benieuwd of een DW-bezel op een GW past.
Zojuist tegen een andere forum aan gestuit en het ziet er naar uit dat het niet kan
https://www.watchuseek.com/threads/g-shock-myth-busters-does-a-dw-6900-bezel-fit-a-gw-6900.377861/
Inmiddels zijn mijn Ali rubber bandjes binnen. Een groene en een zwarte. De groene was een beetje pielen om hem erop te krijgen. De zwarte ging makkelijker, maar dat kan ook zijn omdat ik inmiddels de techniek doorhad. Awel, eerst de plaatjes.
Heel tevreden over de bandjes. Sluiten mooi aan, zijn soepel en zitten comfortabel. Alleen de quickdeploy clasp zou ik de volgende keer overslaan. Voelt best als kwaliteit, maar helemaal quick is het niet omdat je alsnog het bandje door de lusjes moet halen.
De clasp op de Oris Aquis band die ik bij had besteld voor de gratis verzending is dan qua model fijner. Maar die voelt dan weer alsof ie direct uit een blikje Bonduelle is gestanst.
Enigszins off topic, maar die Oris band ga ik denk ik niet gebruiken. Of ik moet de orginele Oris clasp overzetten.
Staat goed. Die zwarte band vind ik persoonlijk het beste.
Eens, vind de zwarte zelf ook de mooiste.
Mooi! Zelfde bandje als ik heb. Ben er ook nog steeds heel tevreden over. Pasvorm, comfort, allemaal goed.
Toch past de groene ook goed qua kleur!
Past niet.
Ruimte tussen de knoppen komt niet overeen.
Netjes!!
Nee, “kek” is dan ook wel een pre-1914 uitdrukking…allé wellicht niet onder de Grote Rivieren
Wow, dat is een mooie witte uitvoering..
Zitten er alleen (links en boven op het display) nou beschadigingen of witte verf?
Stoer horloge
Goed omschreven .
Dit was in het begin van de horlogehobby.
Inmiddels is het meeste tussen de 35 en 40mm diameter. Een flink verschil.