G-Shock only III

Continuing the discussion from G-Shock only II (Deel 1).

Previous discussions:

1 like

Sterk spul :muscle:t2:

24 likes

Op het strand voelt deze zich helemaal thuis

11 likes

Heerlijk die blauwe.

15 likes

Helaas een ex:

gr, HJR

24 likes

31 likes

10 likes

12 likes

Lekker :sun_with_face:

21 likes

In mijn ogen de perfecte g shock. Compact, stoer, Allround, smartwatch ish, en een echte sport horloge. Love mn NA :heart_eyes:

21 likes

Vandaag heeft de 2100 z’n best weer gedaan, zeewater, zwembadwater, 33 graden in de zon, 20 in het water en zonnebrand, hij doet het lachend :muscle:t2::sunglasses: Nu ff goed afspoelen, dat heeft ie verdiend :sunny: Na de vakantie doe ik een aantal Shocks weg maar deze blijft :tada:

11 likes

Ja is een lekker ding, vanmiddag nog een verse batterij ingedaan ivm volgende week struinen door Parijs en dan 2 weken Ardennen vakantie waarvoor deze mag dienen als afstandmeter zonder GPS, enkel door stappen te tellen. En dat doet deze perfect, mits je m maar goed calibreert… oftewel, kilometers maken met GPS op de telefoon, en dan “weet” hij bijna exact hoeveel stappen een kilometer is. Ik zit nu op een afwijking van 100 meter op 5 kilometer. Die vergeef ik m graag, wetende dat mn telefoon niet leegloopt en het horloge 2 jaar met een goede 2032 batterij doet.

2 likes

Haha gaaf hoor. En leuk verhaal! Maaar ik gebruik alleen stopwatch en timer functie. Ik moet me er nog in verdiepen met alle extra leuke functies. Maar hij is de perfecte mix tussen een oldskool square look en modern/smartwatch ish. Maar vooral de looks ben ik voor gevallen. Ziet er gewoon zo ruig en stoer uit :sunglasses:! Ik denk dat ik wel makkelijk de 3/4jaar doorkom met mijn batterij. En ach. Verwisselen is 5 minuten werk. Dit ding zal vaak om de pols hangen deze tijd :slight_smile:

Even een vraagje tussendoor, waar kan ik in NL shoppen voor een andere bezel en band voor de square 56xx?
Dan kan ik hem evt. zo nu en dan een ander kleurtje geven, jellyfish of yellow bijv. Thnx!
Ik weet dat er in D een bedrijf zit maar ik ben de URL helaas kwijt.

Watchband-berlin misschien?

Zelf bestel ik nog wel eens wat bij TikTox, maar die zitten in Engeland, dus dat kan wat langer duren met verzenden en ook kan er nog de importheffing bij komen.

https://www.tiktox.com/search-results-page/5600

2 likes

Ook een zeer goed service hier: https://www.swiatzegarkow24.pl

3 likes

14 likes

10 likes

Zonet een Casio G-Shock DW 5600E-1ver besteld.

Ben al in het bezit van een 5610 welke ik een jaar of 7 geleden heb gekocht.
Zeer tevreden over en een jaar of 5 dagelijks gedragen.

Ik vind de 5600 een wat rustigere uitstraling hebben en ik vind hem ook gewoon mooi.

Kan niet wachten totdat de postbode morgen aan de deur staat.:sunglasses:

12 likes

Diverse G-Shock’s maar een square staat nog op m’n list. Mooi horloge!

2 likes