G-Shock only III

Altijd goed :slight_smile: alleen vond ik hem al best snel ‘‘saai’’. en de 5610 vond ik net wat te onrustig uit zien. ik heb eergister de GBD200 gekocht en man wat ben ik verrast… perfecte ruige look die ik zocht plus nog steeds de square look :hugs:

9 likes

Weer een “gebruikte” GSG100 1A8 weten te bemachtigen voor een acceptabele prijs, dit type is nagenoeg niet meer te vinden of voor een belachelijk hoge prijs.
Verleden jaar de mijne verkocht en gelijk spijt, ben benieuwd hoe ie eruit ziet.
Hopelijk dat ie na thuiskomst van vakantie, over een paar dagen, bezorgd is.

8 likes

15 likes

Ik wacht nog op 1 horloge en dan kan ik eindelijk mijn collectie laten zien, wat een schijt merk trouwens, ik begon in juli met het kopen van 1 en heb er nu 8!!! Hahahahaha

2 likes

Nieuwe G-Shocks voor september

2 likes

11 likes

Mijn nieuwe aanwinst :star_struck:

15 likes

Waar staat ‘FOX FIRE’ voor? of is het een extra functie?
Ik heb dit model ook maar dan de gewone DW6900 classic.

1 like

The term “fox fire” comes from the bluish-green bioluminescence created by certain species of fungi, and in this case it refers to the electroluminescent backlight of the watch. The watch also has gold bezel lettering and a gold-tinted display. With its made-in-Japan status and unique exterior, the DW-6900B-9 is an affordable G-Shock collectible.

Japanse special dus. Ik vind hem echt tof

1 like

Zeker, ik draag nu alweer een tijdje de square, ook een topper eigenlijk.
Ik moest er even doorheen bijten maar bevalt nu heel goed en mijn gewone horloges lijken nu zo verschrikkelijk old dated haha :grin:

1 like

Heel herkenbaar. Heb je ook een remedie tegen het kopen van teveel g- shocks?
Begint bij mij zorgelijk te worden :upside_down_face:

1 like

Haha, ik heb er nu twee, en ja ik ga steeds meer naar G’s kijken, het heeft wel iets, het is een wereld op zich.
Hoewel ik bij de metalen versies nog wel eens een wenkbrauw optrek en ze zijn zwaarder, ik vind dat lightweight van resin juist erg aantrekkelijk.

1 like

Ik heb er een paar meer, sorry☺️

Aantal via gewaardeerde forumleden en aantal via marktplaats of nieuw gekocht.

Een paar staan nu op marktplaats omdat ik die echt niet meer draag

16 likes

Haha! yer lost! :grin::+1:

1 like

Zei ik toch :face_with_hand_over_mouth::grin::woozy_face::joy:

1 like

Ik zie dat de lemonkleur op de kop staat🤣

1 like

I noticed that, OCD :laughing:

1 like

Ocd?:nerd_face:

1 like

Het begint met mes en vork kaarsrecht naast je bord leggen en waar het eindigt weet ik niet.
Voor mij als engineer wel handig anders wordt het een puinhoop :grin:
Systematisch werken dus.

1 like