G-Shock only III

Rust, reinheid en regelmaat dus☺️

1 like

Maar er soms een zooi van maken en een beetje out of the box dingen doen levert vaak ook interessante resultaten op. Dus een balans vinden tussen die twee is de kunst :+1:

1 like

1 like

Je kan het wel op een andere manier doen, maar dat kost op de langere termijn meer moeite.
Ik zit alleen op werkvlak meer dat ik aan het overstappen ben naar wat anders… de TI is net even wat handiger met meerdere regels.

2 likes

Ik verkocht een kleine 2 jaar terug m’n DW-9500 uit 1998 omdat ik vruchteloos bleef zoeken naar een nieuwe bezel wegens ressin-rot. Dus even uitkijken naar iets anders…en ondertussen een 12-tal Casio’s (G-Shock, Pro Trek, Wave Ceptor) liggen. Nu nog een G-Shock DW-9550 uit 1998 onderweg.
En dan nog een aantal gekocht/hersteld/doorverkocht. :sweat_smile: I know the feeling dude.

1 like

Hoe bevalt de GA-2000 trouwens? Vind ik nog een leuk model.

1 like

Nee, eenvoudig via marktplaats

Shockbase, the base for G-Shock enthousiasts!

Wat Marktplaats :clown_face:

2 likes

Ik zal ook daar eens gaan grasduinen :heavy_check_mark:

https://shockbase.org/index.php

2 likes

Grotere foto’s van de september 40th anniversary releases

8 likes

Het is te hopen dat Casio in 2023 met het 40 jarig bestand toch wel meer doet dan alleen een kek kleurtje op een paar bestsellers.

1 like

Deze trok ik vanmiddag tijdens het werk zo hardhandig van m’n pols dat het gat van een pushpin uitlubberde :scream:
Hij mag vanaf nu zo verder door het leven :grin:

6 likes

Vet! Ik ben ook since 1983 dus dit lijkt mij wel leuk.
Kan alleen zo niet vinden waar ik zoiets kan bestellen. Of zijn ze nog in de maak.

Deze onlangs bij mijn 5610 gevoegd, cool ding:

11 likes

Steeds opnieuw geniet ik van de kwaliteit en het design van dit horloge :blush:

22 likes

De dag starten met de 5000

18 likes

Hoog tijd dat er weer eens een ronde langs komt.

14 likes

De bovenste 2 zijn GW-B5600 die ik enkel heb voorzien van een metalen omlijsting, de combi braceltes zijn origineel Casio en geen Aliexpress rommel (verschil in kwaliteit tussen origineel en Aliexpress is te groot), de 6 eronder zijn full metal GMW-B5000’s.

Ik had mazzel met de paarse, was nog maar 1 op voorraad die ik voor een schappelijk bedrag kon aanschaffen.

23 likes

Poeh,

Mooi kistje!